زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 7:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 683
نویسنده پیام
admin-amir80 آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 21 /7 /1391
تشکرها : 10
تشکر شده : 15
کل کل استقلالی ها با پرسپولیسی ها
خب این تاپیک هم ایجادشد تا حر ف ها تون با استقلالی ها اسپمحساب نشه

جمعه 10 آذر 1391 - 09:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
reza453 آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 23 /6 /1399


پاسخ : 1 RE کل کل استقلالی ها با پرسپولیسی ها
گل‌ها همیشه و در تمام فرهنگ‌ها نماد زیبایی بوده‌اند و هدیه دادن آن‌ها نشان از علاقه و محبت بوده است. به دلیل همین ارزش معنوی و احساسی است که هدیه دادن گل همیشه در خاطر می‌ماند. شاید هدایای دیگر را فراموش کنیم اما گلی را که دوستی به ما هدیه داده را همیشه به خاطر می‌آوریم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاج سپید، یکی از مناسبت‌هایی که اهدای گل در آن بسیار بجا و پسندیده است، ابراز همدردی است. اهدای گل به مناسبت همدردی و عرض تسلیت نشانه محبت و عمق احساسی است که می‌خواهیم با عزیزانمان شریک شویم.

این روزها برای تهیه انواع گل و تاج گل ترحیم دیگر نیازی به رفتن به گل‌فروشی نیست. برای سفارش تاج گل مراسم ختم کافی است از طریق اینترنت سفارش خود را ثبت کرده و بی هیچ نگرانی به‌موقع در مسجد دریافت کرد. از مزایای سفارش اینترنتی گل می‌توان به سهولت انتخاب و سرعت سفارش و عدم نیاز به پیدا کردن گل‌فروشی نزدیک به محل مراسم اشاره کرد.

تاج سپید نام یک فروشگاه گل است که محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان عرضه می‌کند. انواع تاج گل تسلیت و سبد گل و باکس گل با گلهای طبیعی تازه توسط پرسنل مجرب و هنرمند تزیین‌شده و به مشتریان عرضه می‌شود. این فروشگاه برای مشتریان خود سرویس ارسال سریع تاج گل به تمامی نقاط تهران و کرج در محل موردنظر و زمان تعیین شده توسط مشتری ارائه می‌دهد.

با عرضه مستقیم گل امکان ارائه بهترین کیفیت در کنار مناسب‌ترین قیمت تاج گل وجود دارد. خرید تاج گل ارزان و باکیفیت بدون نیاز به مراجعه حضوری در کوتاه‌ترین زمان و با ارسال رایگان تجربه‌ای متفاوت در سفارش گل خواهد بود. امکان پرداخت اینترنتی با کارت‌های بانکی و برخورداری از تخفیف‌های دوره‌ای به مشتریان از مزایای خرید از یک گل‌فروشی آنلاین معتبر است.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی تاج گل می‌توان به قدرت انتخاب مشتری با توجه به تنوع محصولات در فروش اینترنتی اشاره کرد. مشتریان می‌توانند با فراغ بال محصولات را مشاهده و مقایسه کرده و با توجه به سلیقه و بودجه موردنظر خود انتخاب کنند. دسترسی به تنوع زیاد محصولات و نیز عرضه تاج گل در دامنه قیمت‌های مناسب هر بودجه و سلیقه در این فروشگاه ممکن شده است.


امضای کاربر : تاج گل ترحیم
یکشنبه 23 شهریور 1399 - 00:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com