زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 8:33 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 668
نویسنده پیام
admin-amir80 آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 21 /7 /1391
تشکرها : 10
تشکر شده : 15
اخبــــــــــــperspolisــــــــــــار
کمیته فرهنگی‌ و کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز با حضور تعدادی از سرمشوقین پرسپولیس به ریاست دکتر علیرضا اسماعیلی نشست داشت و در جریان این نشست بر تعامل بیشتر، حرکت نظام‌مند و اخلاق‌مداری تاکید شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست امروز، دکتر علیرضا اسماعیلی رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس، دکتر نویدی عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی و حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس و تعدادی از سر مشوقین پرسپولیس حضور داشتند.

در این جلسه مشوقین پرسپولیس پیشنهادها و انتظارات خود را مطرح کردند و کمیته فرهنگی با مناسب توصیف کردن حرکت فرهنگی در این بخش، خواهان سرعت بخشیدن به فرهنگ سازی روی سکوها شد.

دکتر اسماعیلی با تاکید بر ایجاد تفکر اخلاق‌مدارانه در تمام بخش‌ها، بویژه در حوزه تماشاگران استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود را مورد اشاره قرار داد.

در این نشست مقرر شد؛ فعالیت‌های مشوقین به صورت متمرکز زیر نظر کانون هواداران که زیر مجموعه کمیته فرهنگی است به شکل قوی‌تری سازماندهی شود تا ضمن افزایش ارتباط از همه پتانسیل‌ها برای اقدامات فرهنگی مبتنی بر اخلاق اسلامی و ایرانی و گسترش آن در ورزشگاه‌ها اقدام شود.

برگزاری این جلسات به صورت مداوم، تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی و برپایی کارگاه‌های آموزشی در تهران و شهرستان‌ها از تصمیم‌های اتخاذ شده در این نشست بود. همچنین مقرر شد از مشوقین تحصیلکرده نیز در بخش‌هایی از این کارگاه‌ها استفاده شود

یکشنبه 13 اسفند 1391 - 19:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com