loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 702 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

سایت هواداران پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه ابراهیم‌زاده گزینه مدیریت باشگاه است تکذیب شد.

 

محمد پنجعلی در مورد گزینه‌های نهایی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری اظهار داشت: ابراهیم زاده و مایلی‌کهن جزو گزینه‌های نهایی هستند در جلسه کمیته فنی هم 5 رای به سود مایلی کهن بود و 5 رای هم به سود ابراهیم‌زاده و یک نفر هم ممتنع رای داد.

احسان باغیاری بازدید : 331 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


پرسپولیس نیوز : رویانیان از مذاکره با علی دایی و پاسخ مثبت این مربی برای حضور در پرسپولیس خبر داد. این درحالی است که قرار است امروز یکشنبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بین دایی، ابراهیم‌زاده و مایلی‌کهن یک نفر را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کند.

احسان باغیاری بازدید : 487 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (1)

علی فتح الله زاده جمعه شب با حضور در برج میلاد فیلم آسمان زرد کم عمق را به تماشا نشسته بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره دلیل حضورش در جشنواره اظهار داشت:مساله عجیبی اتفاق نیفتاده است.من به هنر علاقه دارم و در سالهای دور در جشنواره تئاتر حضور داشتم.علاقمندم تا در چنین مراسمی هم حاضر شوم اما واقعا فرصت نداریم.

احسان باغیاری بازدید : 471 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
خرداد ماه سال گذشته بود که خبر از کار افتادن دوربین عنکبوتی ورزشگاه  آزادی رسانه ای شد.  این خبر بعد از غیبت این دوربین در بازی حساس  پرسپولیس- سپاهان بر سر زبان ها افتاد که مسوولان مربوطه با اعلام اینکه  دوربین مشکلی دارد و بزودی برطرف می شود سعی در تکذیب از کار افتادن همیشگی این دوربین داشتند؛ ادعایی که گذر زمان نشان داد خیلی درست نبوده  است.

احسان باغیاری بازدید : 449 جمعه 29 دی 1391 نظرات (1)

نیلسون در بازی مقابل داماش یک کلین شیت دیگر را گذرانید آن هم در آستانه دربی. او یک بار توپ را از خط دروازه بیرون کشید و چندین بار در خروج های به موقع اش مهاجمان را ناکام گذاشت.


نیلسون کورئا جونیور، برزیلی 37 ساله پرسپولیس یکی از مسن ترین بازیکنان لیگ ایران است. او 7 سال در ویتوریا گیمارش و لیگ برتر پرتغال بازی کرده و از آنجا یک راست به فوتبال ما پا گذاشته است. او از کشوری می آید که همه ی مردمانش دوست دارند فوروارد باشند و گل بزنند.

احسان باغیاری بازدید : 435 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

  پس از دیدار پرسپولیس و صبا ۷ بازیکن این تیم ۲ اخطاره و در آستانه از دست دادن دربی هفتاد و پنجم قرار گرفتند.


تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه بدون گل مقابل صبا در قم متوقف شد. پس از این دیدار 7 بازیکن پرسپولیس 2 کارته شدند و در صورتی که در بازی مقابل داماش در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر کارت زرد بگیرند دربی هفتاد و پنجم را از دست خواهند داد.

بازیکنان 2 کارته شامل علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، علی کریمی، محمد نوری، رضا حقیقی،‌مهدی  مهدوی‌کیا، غلامرضا رضایی هستند.

احسان باغیاری بازدید : 305 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولس تمرین روز جمعه را پشت درهای بسته و زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین آدینه سرخپوشان از ساعت 11:30 در ورزشگاه درفشی‌فر استارت خورد.

    یکی از معلولان بهزیستی که از داشتن دو دست محروم بود، با هماهنگی سرپرست تیم پیش از آغاز تمرینات امروز با بازیکنان دیدار، گفتگو و عکس‌های یادگاری گرفت. ضمن اینکه علی کریمی پیراهن خود را امضاء و به او هدیه کرد.

    بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11:30 به مدت نیم ساعت به دیدن فیلم بازی قبل پرداختند. پس از آن، بازیکنان به گرم کردن و مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی پرداختند و بازی فوتبال در کل زمین را در دستور کار خود قرار دادند.

    رضا ترابیان بازیکن اسبق پرسپولیس میهمان ویژه تمرین امروز سرخپوشان بود.

    دروازه‌بانان زیر نظر سعید عزیزیان به تمرینات اختصاصی پرداختند.

    کریم باقری، ادموند بزیک، سعید عزیزیان و وینگو بگوویچ در کنار یحیی گل‌محمدی تمرینات سرخپوشان را زیر نظر داشتند.

    تدابیر ویژه کادر پزشکی تیم برای جلوگیری از سرماخوردگی بازیکنان در نظر گرفته شد.

    گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس فردا پس از آخرین تمرین پیش از دیدار برابر صبا عازم هتل المپیک می‌شود و بعد از صرف ناهار با یک دستگاه اتوبوس راهی قم خواهد شد.


احسان باغیاری بازدید : 335 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

  مرکز روابط عمومی و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان محدوده زمانی تحویل مدارک جهت صدور آی دی کارت های دربی بزرگ تهران ( مسابقه برگشت ) را اعلام کرد.


کلیه رسانه های متقاضی برای پوشش خبری و تصویری این مسابقه می توانند مدارک لازم جهت صدور آی دی کارت مخصوص را از تاریخ یکشنبه 24 دی ماه تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه 28 دی ماه 1391 به مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند.

احسان باغیاری بازدید : 201 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)


مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با بگوویچ با این مربی به توافق رسیدند.


با پیشنهاد یحیی گل محمدی مسئولان باشگاه پرسپولیس با وینگو بگوویچ سرمربی سابق پاس همدان برای مربیگری در پرسپولیس وارد مذاکره شدند.

پس از چند جلسه متوالی امروز نیز مسئولان باشگاه پرسپولیس دیداری با این مربی کروات داشتند و بالاخره با این مربی به توافق رسیدند.

احسان باغیاری بازدید : 284 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
با پایان یافتن تعطیلات سال نو میلادی، پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از مانوئل ژوزه و دستیارانش دوباره به جریان خواهد افتاد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی فیفا ضمن شکایت از مانوئل ژوزه و دستیارانش ، مستندات خود را در خصوص اختلاف این باشگاه با مربی پرتغالی ارائه کردند.

احسان باغیاری بازدید : 194 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
با وجود آلودگی هوا مسابقه فوتبال تیم های پرسپولیس و گهر دورود در چارچوب لیگ برتر کشور در روز جمعه در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.
ˈرسول اشرفی پورˈ دبیر کمیته کاهش آلودگی هوای تهران عصر چهارشنبه این خبر را بر اساس مصوبات کارگروه کمیته مذکوراعلام کرد.

احسان باغیاری بازدید : 177 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
وضعیت وینگو بگوویچ برای حضور در کادر فنی پرسپولیس عصر امروز(سه شنبه) مشخص می شود. روز گذشته بعد از استعفای بگوویچ از پاس همدان اخباری مبنی برحضور وی در کادرفنی پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل محمدی مطرح شد.

شنیده ها حاکی از آن است که وضعیت سرمربی مستعفی پاسی ها با پرسپولیس عصر امروز مشخص می شود و به احتمال فراوان سرمربی اسبق پرسپولیس این بار به عنوان دستیار به جمع قرمزهای پایتخت خواهد پیوست.

احسان باغیاری بازدید : 173 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)
تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در اولین بازی خود با لباس‌های قرمز در برابر نماینده تایلند به میدان می‌رود.

سرخپوشان در نخستین بازی خود در تورنمنت مالزی با لباس‌های یک دست قرمز به مصاف تیم سفیدپوش چونبوری تایلند می‌رود.

احسان باغیاری بازدید : 207 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

حسین کعبی می گوید در زندگی ورزشی اش هرگز به دنبال بازوبند کاپیتانی نبوده است.


در بازی روز گذشته با پرسپولیس به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت. حسین کعبی خاطرات خوبی را برای هواداران این تیم به جا گذاشته است و آنها در طول بازی حتی زمانی که بازی به اتمام رسیده بود مدافع راست سابق تیمشان را تشویق می کردند. فضا در روز گذشته آنقدر احساسی شده بود تا حالا حسین کعبی این حرف را بزند:«کاش دیروز پیراهن پرسپولیس را پوشیده بودم.»

احسان باغیاری بازدید : 161 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)
اولین تمرین تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس، ساعت 18 (به وقت محلی) امروز برگزار شد. پیش از آغاز اولین جلسه تمرینی سرخپوشان در مالزی، حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس دقایقی را برای کلیه اعضای تیم در مورد حضور در  تورنمنت مالزی، تمرینات و مسابقات این تیم صحبت کرد.

پس از آن، دکتر زرینه پزشک سرخپوشان در خصوص شرایط آب و هوایی، تغذیه و پیشگیری از بیماری، به نکاتی اشاره کرد.

احسان باغیاری بازدید : 185 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)
کاپیتان دوم پرسپولیس در دیدار برابر نفت آبادان صدمین بازی خود در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس را انجام می‌دهد.
علی کریمی تا کنون 99 بار با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفته است و در بازی برابر نفت آبادان یکصدمین بازی خود را انجام خواهد داد.

احسان باغیاری بازدید : 174 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
تعدادی از هواداران پرسپولیس در پایان تمرین امروز با آوردن بنری، توجه بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه درفشی‌فر را به خود جلب کردند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان بسیار شاداب و سرحال بودند اما یک اتفاق بسیار عجیب پس از تمرین امروز افتاد.

حدود 30 هوادار پرسپولیس پس از تمرین امروز با آوردن بنری به ورزشگاه درفشی فر نگاه ها را به خود جلب کردند.

احسان باغیاری بازدید : 192 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه از سری رقابت های جام حذفی ملوان بندر انزلی را در هم کوبید.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان از ساعت 16:18 امروز در حضور 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان پایتخت با 6 گل ملوان را از سر راه برداشتند تا عزم خود را برای فتح جام حذفی نشان دهند.

احسان باغیاری بازدید : 178 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس نخستین تجربه حضور خود روی نیمکت هدایت ریز اسپور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ یک ترکیه، ریز اسپور تیم جدید مصطفی دنیزلی در خانه خود بوکاسپور را شکست داد و به رده پنجم جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.

احسان باغیاری بازدید : 175 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تعیین ضرب‌الاجل این کمیته برای باشگاه‌های بدهکار و کسر امتیاز از باشگاه‌های لیگ برتری و سایر باشگاه‌ها در رده‌های دیگر خبر داد.

حسین عبدالهی اظهار داشت: باشگاه‌ها در لیگ برتر و سایر رده‌ها بدهی‌های فراوانی دارند و ما برای آنکه تکلیف‌ این بدهی‌های معوقه برای همیشه مشخص شود، بعد از اتمام حجت و صدور آرای مکرر تصمیم گرفتیم که ضرب‌الاجلی به باشگاه‌ها بدهیم تا برای پرداخت بدهی‌های معوقه خود اقدام کنند.

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 74,264
  • بازدید کلی : 1,637,944