loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 341 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
سرمربی صبای قم گفت، تیمش صد در صد نتیجه بازی رفت را برابر پرسپولیس تکرار می‌کند.
صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: "با آن که پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول بهتر و روان‌تر بازی می‌کند و نتایج خوبی را هم گرفته ولی بازیکنان ما شرایطی خوبی دارند. آنها مخصوصا در بازی با تیم‌های بزرگ انگیزه بالایی دارند و به امید گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شوند. 70 درصد آن چه را در نیم فصل دوم به بچه‌ها گفته بودیم، در زمین اجرا کردند و همین من را به آینده امیدوار می‌کند."

احسان باغیاری بازدید : 209 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپولیس از برخي تصميمات گرفته شده در اتحاديه فوتبال و عدم نظرخواهي از وي در اين خصوص انتقاد کرد.


محمد رويانيان افزود: توقع داشتم بازي ما مقابل تيم نفت تهران در جام حذفي در ورزشگاه آزادي برگزار شود زيرا پرسپوليس به عنوان پرهوادارترين باشگاه ايراني است و قطعا هواداران از بازي هاي اين تيم به ويژه در جام حذفي استقبال چشمگيري مي کنند و َفکر مي کنم ورزشگاه تختي ظرفيت پذيرش خيل عظيم طرفداران پرسپوليس را نداشته باشد.

احسان باغیاری بازدید : 203 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداری که به داخل زمین پرید می‌خواست یک چیزی را به من بدهد و یا یک حرفی بزند اما نشد.

کریم انصاری‌فر در واکنش به پریدن یک هوادار به داخل زمین در بازی پرسپولیس با فجر سپاسی اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما وقتی هوادار به داخل زمین پرید و قصد داشت خودش را به من برساند

احسان باغیاری بازدید : 174 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
رئیس سازمان لیگ برتر گفت : مسابقه تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی در لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری پرسپولیس بهروان که با برنامه نود صحبت می کرد افزود: مسئولان شورای تامین استان فارس اعلام کرده اند با توجه به ظرفیت کم ورزشگاه امکان برگزاری مسابقه تیم های فجر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستغیب وجود ندارد و این مسابقه باید در ورزشگاه حافظیه برگزار شود.

احسان باغیاری بازدید : 200 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آن نتایجی که مانوئل ژوزه در پرسپولیس کسب کرده بود، باید خیلی زودتر استعفا می داد و می رفت.


مهدی تارتار که پیشنهاد دستیاری ژوزه در پرسپولیس به وی شده بود، اظهار داشت: مانوئل ژوزه بالاخره استعفا داد و از پرسپولیس رفت اما به نظر من و با توجه به نتایجی که گرفته بود،از همان اول باید این کار را می کرد و استعفا می داد.

احسان باغیاری بازدید : 174 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برایم فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم و مهم خدمت به پرسپولیس است.

اول در خصوص بازی مقابل ملوان بگو این بازی را چطور ارزیابی کردی؟

خوشبختانه پس از مدت ها نتیجه خوبی گرفتیم. با توجه به اینکه فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم ملوان قدرتمند را در تهران متوقف کردیم. این برد ناقابل را تقدیم می‌کنیم به تک تک هواداران فهیم پرسپولیس، چون تا اینجای کار برای آنها هیچ کاری نکردیم و من امیدوارم باز هم این روند ادامه داشته باشد.

احسان باغیاری بازدید : 184 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  با تاکید بر اینکه مانوئل ژوزه هنوز شکایتی از این باشگاه به فیفا نکرده است، گفت: تکلیف این مربی پرتغالی را فردا (چهارشنبه) مشخص خواهیم کرد. محمد رویانیان خاطرنشان کرد: این مربی امروز نامه ای به من داد و خواستار روشن شدن وضعیت خود شد و به همین دلیل تا فردا (چهارشنبه)، تکلیف او را مشخص می کنیم.

احسان باغیاری بازدید : 169 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ سعید شیرینی با ۳۸ رأی انتخاب شده بود و به هیچ عنوان انتصابی نبود.

محمد رویانیان اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد امیدواریم پرسپولیس در بازی مقابل ملوان با یک پیروزی شیرین دل هواداران خود را شاد کند تا زمان روشن شدن تکلیف ژوزه یحیی گل‌محمدی با قدرت تمام در پرسپولیس کار می‌کند.

احسان باغیاری بازدید : 162 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)
سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: در دیدار این هفته مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار کشتی‌گیر ملی‌پوش روسیه روی تشک می‌رود.
غلامرضا محمدی امروز در شهرستان ساری افزود: برای حضوری با قدرت و ضعفی که در وزن 60 کیلوگرم احساس می‌کردیم، موفق به جذب دارنده دو مدال طلا اروپا برای دور برگشت شدیم.

وی تصریح کرد: «اوپان سات» از کشتی‌گیران با تجربه وزن 60 کیلوگرم روسیه است که موفق به چندین مدال بین‌المللی در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی شده است.b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other6_ghmohammadi.jpg

احسان باغیاری بازدید : 187 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
b_0_0_0_00_images_tumb_90_bazikon_pooladi.jpgبازیکن ملی پوش پرسپولیس گفت: لجبازی سرمربی تیم برایم مهم نیست، اگر زمان به عقب برگردد، باز هم از کریمی حمایت می‌کنم.
مهرداد پولادی پس از ارائه بازی های ضعیف متوالی و نیمکت‌نشینی در پرسپولیس اظهار داشت: بدون شک نیمکت‌نشینی یک بازیکن با تشخیص کادر فنی است و این در اختیار یک مربی است که از کدام بازیکن استفاده کند یا به کدام بازیکن به خاطر مسائل فنی و حتی لجبازی بازی ندهد. من همیشه به تصمیمات مربیان احترام گذاشتم.

احسان باغیاری بازدید : 174 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم افتتاحیه دانشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب که باشگاه پرسپولیس باید الگوی سایر باشگاه‌ها باشد، از اینکه روزی محمد رویانیان نباشد تا این برنامه‌ها را ادامه دهد، ابراز نگرانی کرد.


علی کفاشیان که در مراسم افتتاحیه دانشگاه پرسپولیس سخنرانی می کرد، گفت: شب گذشته وقتی سردار این خبر را به من داد، بسیار خوشحال شدم و با وجود کسالتی که داشتم در این برنامه شرکت کردم. آقای رویانیان در صحبت های خود به مسائلی اشاره کردند که دغدغه ما در سال های اخیر بوده اند و آقای تاج شاهد این مساله است.

احسان باغیاری بازدید : 164 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

b_0_0_0_00_images_tumb_91_morabi_jose_1.jpgسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با ملوان می‌توانستیم هم برنده باشیم هم بازنده.

 مانوئل ژوزه ابتدا در خصوص درگیری لفظی‌اش با خبرنگاران انزلی و ترک نشست مطبوعاتی اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتی در انزلی افتاد که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون من به دنبال اهدافی هستم که در نیم فصل و طول بازی ها به آن برسم و فکرم را برای مسائل دیگر مشغول نکنم.

احسان باغیاری بازدید : 192 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مکتب ملوان آمده‌ام و عده‌ای می‌خواهند من را به حاشیه ببرند.


سید جلال حسینی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین شرایط پرسپولیس و حواشی‌های این روزهای فوتبال صحبت های زیرا مطرح کرد:

احسان باغیاری بازدید : 196 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

بازیکن جدید پرسپولیس از نهایی شدن انتقال خود به این تیم خبر داد.


رضا حقیقی با بیان این که انتقالم به پرسپولیس نهایی شد، اظهار کرد: خدا را شکر امروز همه کارها انجام شد و قرار شد که پول باشگاه فجر را به حساب این باشگاه بریزند.
احسان باغیاری بازدید : 148 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

جعفری از پرسپولیسی شدن رضا حقیقی خبر می دهد با این شرط که سرخپوشان در ابتدا باید به تعهدات خودشان عمل کنند.
سرهنگ جعفری مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در واکنش به حرف های محمود یاوری که گفته است رضا حقیقی با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی امضا کرده، می گوید:«من نمی دانم قرارداد داخلی امضا کرده است یا نه.اما همه چیز تمام شده است و او را می توانید بازیکن پرسپولیس بنامید.»b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other6_rhaghighi.jpg

احسان باغیاری بازدید : 178 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

  رئیس کانون هواداران پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس با بیشترین تعداد ملی پوش، بهترین حمایت را از تیم ملی ایران انجام داده است و فردا هواداران پرسپولیس همانگونه که در بازی با کره جنوبی نیز شاهد بودیم با حضور غرورآفرین خود، تمام قد از تیم ملی فوتبال ایران پشتیبانی خواهند کرد.

b_0_0_0_00_images_tumb_89_others_other11_havadar.jpg

احسان باغیاری بازدید : 154 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتد اما زمان آن هم مهم است. در بد شرایطی دچار مصدومیت شدم دوست داشتم در بازی مقابل ازبکستان در تیم ملی حضوb_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_ghazi.jpgر داشته باشم.

احسان باغیاری بازدید : 158 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی امشب یا فردا از کی‌روش مرخصی بگیرد و با بازیکنان پرسپولیس و ژوزه حال و احوال و روبوسی کند تا مشکلش حل شود.
محمد رویانیان که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد در مورد برگزار نشدن جام حذفی گفت: اول لیگ هم گفتم که چرا با اخم یکی از اهالی فوتبال جام حذفی را تعطیل کردید و اکنون نیز مخالف برگزار نشدن این جام هستم. لیگ ما بیش از 150 روز تعطیل است. بعد از بازی با پیکان هم 20 روز تعطیل شدیم. این تعطیلات به تیم ما آسیب زیادی می‌زند. ما 7 ملی‌پوش داریم و در این شرایط برگزاری جام حذفی می‌تواند به تیم ما و ساخته و پرداخته شدن بازیکنان در وقفه‌های لیگ کمک کند.b_0_0_0_00_images_tumb_91_modir_rooyanian3.jpg

احسان باغیاری بازدید : 184 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

کریم انصاری‌فرد مهاجم پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته یک شب رؤیایی را پشت‌سر گذاشت.
کریم اعظمی - او در طول این فصل به دلیل عدم گلزنی از سوی رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و شاید همین موضوع حتی از لحاظ فنی و روحی روی این بازیکن تأثیر منفی گذاشت. کریم اما مقابل پیکان با هت‌تریکی که انجام داد، بغض‌‌هایش را خالی کرد و هواداران پرسپولیس هم نشان دادند که علاقه ویژه‌ای به این بازیکن دارند. او حتی زمانی هم که گل نمی‌زد از طرف هواداران متعصب پرسپولیس مورد تشویق قرار می‌گرفت.b_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_Karim-ansarifard.jpg

احسان باغیاری بازدید : 156 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: در حال حاضر با کسی قهر نیستم که بخواهم با او آشتی کنم.
محمد رویانیان عصر امروز به اتفاق سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در منزل مرتضی احمدی، هنرمند با سابقه و هوادار قدیمی پرسپولیس حضور یافت و سالروز تولدش را تبریکb_0_0_0_00_images_tumb_91_modir_rooyanian.jpg گفت.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,324
  • بازدید ماه : 920
  • بازدید سال : 74,324
  • بازدید کلی : 1,638,004