loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 176 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

مرجع خبری پرسپولیس :  هافبک مياني تيم فوتبال پرسپوليس به قهرماني اين تيم در آسيا اميدوار است و مي‌گويد اگر براي مراحل بعدي اين تيم تقويت شود، مي‌توان به موقفيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا خوش‌بين بود.



محمد نوري درباره مسائل مختلف پرسپوليس، تيم ملي و فوتبال ايران صحبت كرد:

* شايد خوشبين‌ترين هواداران پرسپوليس هم فكر نمي‌كردند با نتيجه سه بر صفر برابر الغرافه به پيروزي برسيد.

مرجع خبری پرسپولیس :  هافبک مياني تيم فوتبال پرسپوليس به قهرماني اين تيم در آسيا اميدوار است و مي‌گويد اگر براي مراحل بعدي اين تيم تقويت شود، مي‌توان به موقفيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا خوش‌بين بود.v



محمد نوري درباره مسائل مختلف پرسپوليس، تيم ملي و فوتبال ايران صحبت كرد:

* شايد خوشبين‌ترين هواداران پرسپوليس هم فكر نمي‌كردند با نتيجه سه بر صفر برابر الغرافه به پيروزي برسيد.


اين برد را به مردم تبريك مي‌گويم. بازيكنان ما خيلي خوب بازي را شروع كردند و توانستيم در پنج دقيقه دو گل بزنيم. طبيعي بود آن‌ها در ادامه روي دروازه ما فشار بياورند اما بازي را كنترل و هدايت كرديم. در ادامه توانستيم يك گل ديگر بزنيم و تا پايان بازي سه، چهار گل ديگر هم مي‌توانستيم بزنيم اما مهم پيروزي بود كه توانستيم آن را بدست آوريم. اميدوارم در بازي برگشت بتوانيم با پيروزي پر گل اين تيم را شكست دهيم.

* صعود پرسپوليس به مرحله بعد را با امتيازاتي كه تاكنون بدست آمده، قطعي مي‌دانيد؟

انشاالله اگر بازي بعدي را ببريم صعودمان قطعي خواهد شد و بايد براي اول شدن در گروه بجنگيم اما فكر مي‌كنم بايد قهرمان آسيا شويم. خوب شروع كردن در بازي‌ها خيلي مهم است اما مهمتر آن است كه بتوانيم خوب هم اين رقابت‌ها را به پايان برسانيم و پس از مدت‌ها پرسپوليس را قهرمان آسيا كنيم.

*فكر مي‌كنيد پرسپوليس با بضاعت فعلي و همين تركيب بازيكنان پتانسيل قهرماني در آسيا دارد؟

تيم ما الان پتانسيل اول شدن در گروه خود را دارد. انشاالله در سال آينده تيم تقويت شود و دستمان بازتر شود و در نهايت يك تيم بهتر و قوي‌تر را روانه مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا كنيم.

* فكر مي كنيد دنيزلي پرسپوليس را متحول‌ كرده است؟

بله، اين اعتقاد را دارم. شما بازي‌هاي الان ما را با بازي‌هايي كه قبل از حضور دنيزلي داشته‌‌ايم مقايسه كنيد. واقعا تيم ما خيلي بهتر بازي مي كند، اميدوارم اين روند را ادامه دهيم. به نظرم دنيزلي مربي است كه مديريت خوبي دارد و بازيكنان وظايفي را كه بر عهده‌شان گذاشته مي‌شود به خوبي انجام مي‌دهند. نوع برخورد دنيزلي با بازيكنان فوق العاده است. چه بازيكناني كه در ميدان بازي مي كنند و چه بازيكناني كه بازي نمي‌كنند، همه از كار كردن با دنيزلي راضي هستند و فقط اظهار اميدواري مي‌كنند كه اين روند ادامه داشته باشد و بازيكنان بتوانند دستورات كادر فني را در زمين اجرا كنند.

* فصل آينده در پرسپوليس مي‌ماني؟

من براي فصل آينده هنوز با پرسپوليس قراردادي ندارم. بايد اول ببينيم من را مي‌خواهند يا خير. من به عنوان يك بازيكن شخصا دنيزلي را دوست دارم وخوشحالم زير نظر او كار مي‌كنم.

*شما به عنوان بازيكني كه در مقاطع مختلف در تيم ملي هم حضور داشتيد فكر مي كنيد چرا كي‌روش اهميت زيادي به كشف بازيكنان ايراني شاغل در اروپا دارد؟حتي بازيكناني كه ممكن است در تيم هاي درجه دوم و سوم بازي مي كنند، آيا او به خروجي ليگ برتر از حيث پيشرفت بازيكنان اميد زيادي ندارد؟

مطمئنا كي‌روش مربي بزرگي است و بي شك اگر بازيكني به درد تيم ملي بخورد او را دعوت خواهد كرد مانند اشكان دژاگه كه واقعا به تيم ملي كمك كرد. اعتقاد دارم اگر بازيكني به درد تيم ملي نخورد قطعا كي‌روش او را به تيم ملي دعوت نخواهد كرد. حالا ضرر ندارد كه او همه بازيكنان ايراني كه در هر كجاي دنيا بازي مي‌كنند را ارزيابي كند. اگر كسي در سطح تيم ملي نباشد به تيم ملي راه پيدا نمي‌كند. در عين حال فكر مي‌كنم ليگ برتر ما امسال خيلي رشد داشته و رقابت شديدي ميان بازيكنان آن وجود داشت.

*فشردگي رقابت‌ها و شرايط حاكم بر برگزاري مسابقات داخلي تاثيري در اين پيشرفتي كه گفتيد نمي‌گذارد؟

مطمئنا تاثيرگذار است. الان وضعيت استقلال را ببينيد؛ آن كيفيت لازم را ندارند. اين قطعا به خاطر فشردگي بازي‌هاي ليگ و ليگ قهرمانان آسيا و حضورشان در جام حذفي بود. به هر حال تيم‌ها بايد بدون خستگي در ليگ قهرمانان آسيا ظاهر شوند تا نماينده شايسته‌اي براي ايران باشند. مي‌شد برنامه‌ريزي بهتري صورت گيرد تا تيم‌ها در وضعيت جسمي بهتري در رقابت‌هاي آسيايي حاضر شوند چرا كه هدف ليگ حضور موفق تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا است تا آن‌ها بتوانند قهرماني اين بازي‌ها را بدست آورند. وقتي تيمي خسته باشد و به ليگ قهرمانان بروند فايده‌اي ندارد. فكر مي‌كنم استقلال الان در اين قضيه ضرر مي‌كند. اگر مي‌توانست بعضي از بازيكنانش را فقط در برخي مسابقات به ميدان مي‌فرستاد تا آن‌ها فشار زيادي را تحمل نكنند، اتفاقهاي بهتري برايشان مي‌افتاد.

*برخي كارشناسان معتقدند اگر برنامه بازيكنان كاملا حرفه‌اي اجرا شود و آن‌ها در بحث تغذيه، تمرينات منظم و ... حرفه‌اي عمل كنند و باشگاه‌ها نيز در اين موضوع كنترل داشته باشند بي شك بايد بتوانند هر چهار روز يك بار مسابقه دهند و خسته نشوند. اين را قبول داريد؟

اين مسئله را تا حدي قبول دارم. اگر فشردگي مقطعي باشد مي‌توان براي ريكاوري بازيكنان برنامه‌ريزي داشت تا بر روي بازيكنان فشار نيايد و الان مي‌بينيد سه، چهار ماه است كه بعضي تيم‌ها در چه فشردگي بالايي كار مي‌كنند. واقعا نوع ريكاوري تيم‌هاي اروپايي با ما فرق مي‌كند. شرايط زمين‌هايمان هم مساعد نيست. امكانات آنجا را نبايد با امكانات فوتبال ايران مقايسه كرد. امكاناتي كه آن‌ها در فوتبال دارند اصلا قابل قياس با فوتبال ايران نيست. برنامه‌هاي ريكاوري كه آنجا انجام مي‌شود قابل قياس با تيم‌هاي ما نيست. حتي در بحث تغذيه هم شرايطشان واقعا با ما فرق مي‌كند. ما تا حد توانمان اين مسائل را رعايت مي‌كنيم. در مجموع با يك برنامه‌ريزي خوب و ايجاد شرايطي خوب يك تيم مي‌تواند سر حال‌تر وارد ليگ قهرمانان آسيا شود.

*برخي فشردگي بازي‌ها ظاهرا به خاطر شروع اردوهاي تيم ملي اجتناب‌ناپذير است. اين را كه قبول داريد؟

به هر حال موفقيت تيم ملي از اهداف اصلي ماست و مي‌خواهيم اين تيم به جام جهاني برزيل راه پيدا كند. اين جزو اهداف بزرگ فوتبال ايران است و در جايگاه ويژه‌اي قرار دارد. به هر حال اميدوارم راهي پيدا شود تا تعادل مناسبي بين اين موضوعات بوجود آيد كه فوتبال ايران حضور قدرتمندانه‌اي در عرصه‌هاي بين المللي داشته باشد، چه ملي و چه باشگاهي.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,707
  • بازدید ماه : 1,707
  • بازدید سال : 105,751
  • بازدید کلی : 1,669,431