loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 188 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از پایان مراحل بازگشت برند این باشگاه خبر داد.


جمشيد زارع با بيان اين‌كه پرداخت مبلغ 80 هزار دلار از سوي باشگاه پرسپوليس بابت صدور كارت آي.تي.سي آودوكيچ دروازه‌بان خارجي اين تيم شايعه است در اين‌باره توضيح داد: چنين موضوعي اصلا صحت ندارد.

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از پایان مراحل بازگشت برند این باشگاه خبر داد.

جمشيد زارع با بيان اين‌كه پرداخت مبلغ 80 هزار دلار از سوي باشگاه پرسپوليس بابت صدور كارت آي.تي.سي آودوكيچ دروازه‌بان خارجي اين تيم شايعه است در اين‌باره توضيح داد: چنين موضوعي اصلا صحت ندارد.

 

مطمئنا پرسپوليس چنين رقمي را براي صدور آي.تي.سي اين دروازه‌بان پرداخت نكرده است و ما زير بار چنين ارقامي نمي‌رويم. به همان ميزان قانوني كه بايد معمولا براي صدور آي.تي.سي پرداخت شود باشگاه پرسپوليس همان مبلغ را پرداخت كرد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: به شما مي‌گويم كه قيمت اين دروازه‌بان به مراتب پايين‌تر از قيمت يك دروازه‌بان ليگ يكي ما است. اين را كاملا صادقانه مي‌گويم. ما فقط يك پول رضايت نامه به باشگاهش را پرداخت كرديم و يك مبلغي هم تعيين شد كه بابت حقوق ماهيانه به او بدهيم. قرارداد ما با او همين است. به شما مي‌گويم كه حقوق ماهيانه اين دروازه‌بان خارجي حتي كمتر از هشت هزار دلار است. قرارداد او موجود است و من طبق آن صحبت مي‌كنم.


قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره موفقيت تيم پرسپوليس در برابر الغرافه گفت: اين موفقيت نتيجه زحمت تمام بازيكنان، كادر فني وتك تك مسوولان و پرسنل پرسپوليس است و همه اعضاي مجموعه پرسپوليس در آن سهيم هستند. پرسپوليس با بردي كه برابر الغرافه بدست آورد باعث شد تا تيم‌هاي عربي سر تعظيم مقابل نماينده ايران فرود آورند. پرسپوليس شايستگي اين پيروزي داشت. همدلي، وفاق، صميميت و همت بازيكنان واقعا كارساز بود. وقتي با بازيكنان پرسپوليس صحبت كردم به آنها گفتم انتظار داريم شما شكست خانگي تلخ استقلال را مقابل الغرافه جبران كنيد و انتقام آن را از عرب‌ها بگيريد. اگر 80 درصد از بازي واقعي خودتان را به نمايش بگذاريد قطعا برد توفاني مقابل الغرافه خواهيد داشت. از اين كه تلاش جمعي در باشگاه وجود داشت تا تيم موفق شود خيلي خوشحالم. حتي تداركات تيم و نگهبان جلوي در باشگاه در اين موفقيت سهيم‌اند.


وي افزود: ثابت شده كه اگر همدلي و وفاق در يك مجموعه وجود داشته باشد حاشيه آن كم مي شود و نتايج هم بهتر خواهد شد. اينجا بازيكن اصلي و بازيكن ذخيره در ميان نيست. اينجا كل تيم به ميدان آمدند. اين پيروزي به نام باشگاه ثبت مي‌شود نه به نام بازيكن خاصي يا مصطفي دنيزلي سرمربي تيم.


وي افزود: همچنين اين پيروزي شيرين را به هواداران پرسپوليس مقيم خارج از كشور تبريك مي گويم كه حضور پر شور در ورزشگاه الغرافه داشتند و ديديد كه تعدادشان بيش از هواداران الغرافه بود. حتي اكثر هواداراني كه براي الغرافه به ورزشگاه آمده بودند كارگران خارجي بودند كه براي حضور در ورزشگاه به خدمت گرفته شده بود. آن‌ها را اجاره كرده بودند و ديديد هنوز وقت بازي به پايان نرسيده بود به دليل آن كه بايد سركارشان مي‌رفتند استاديوم را ترك كردند.

زارع از بازگشت برند "پرسپوليس" به اين باشگاه خبر داد و گفت:‌ پس از تلاش‌هاي مثبت انجام شده كار بازگشت برند پرسپوليس به اين باشگاه نهايي شد و خوشحالم كه اين خبر را در اين جا اعلام مي‌كنم و از اين پس پرسپوليس با نام پرسپوليس شناخته مي‌شود. پرسپوليس در همه جا به نام پرسپوليس نوشته شده، خوانده شده و شناخته مي‌شود.


زارع در پاسخ به اين سوال كه آيا بنا نداريد قرارداد ايمون زائد را تمديد كنيد و اگر چنين تصميمي داشتيد بهتر نيست پيش از پايان فصل اين كار صورت بگيرد، خاطرنشان كرد: قرارداد زائد به مدت شش ماه بود و ما مي‌خواستيم او در اين مدت قابليت‌هايش را براي تيم پرسپوليس نشان دهد. در هر صورت ما بايد نظر مصطفي دنيزلي درباره او بگيريم. تصميم او براي ما شرط است. تمام فعاليت‌هاي ما دراين بخش با نظر مستقيم دنيزلي خواهد بود.


وي با تكذيب هر گونه مذاكره‌ با مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال يا هر بازيكن ديگر در ليگ برتر از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس گفت: ما به هيچ وجه اين كار نكرديم. مذاكره با بازيكني كه هنوز با يك تيم ديگر ليگ برتري قرارداد دارد را غير حرفه‌اي مي‌دانيم. اين گمانه‌زني‌ها هميشه يك ماه مانده به پايان رقابت‌ها وجود داشته و حتي مربوط به فوتبال ايران نمي‌شود. برخي از اين حرفها بازار گرمي‌ و برخي‌ ديگر مربوط به گمانه‌زني است. اما در مجموع من به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس اعلام مي‌كنم كه ما تا اين لحظه با هيچ بازيكني مذاكره نكرده و اگر هم بخواهيم مذاكره كنيم با باشگاهش وارد صحبت خواهيم شد.


قائم مقام پرسپوليس با بيان اين‌كه باشگاه پرسپوليس آمادگي اين را دارد تا در صورت صلاحديد دنيزلي اين تيم را براي حضور در مراحل بعدي ليگ قهرمانان آسيا تقويت كند، در اين باره افزود: البته اين باشگاه در حد توان خود اقدام به اين كار مي‌كند. به هر حال پرسپوليس ظرفيت محدودي دارد و به لحاظ مالي هم با محدوديت‌هايي مواجه است. با اين حال تلاش مي‌كنيم با هماهنگي‌اي كه ميان رويانيان و دنيزلي وجود دارد بازيكنان مدنظر او را جذب كنيم. انتهاي پيام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,734
  • بازدید ماه : 3,734
  • بازدید سال : 107,778
  • بازدید کلی : 1,671,458