loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 175 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک جدید سرخپوشان گفت: به پرسپولیس آمدم تا مهره مفید و موثری باشم و امیدوارم بتوانیم پرسپولیس را در مسیر قهرمانی قرار دهیم.

 

روبرتو سوسا بازیکن برزیلی سرخپوشان پس از عقد قرارداد 2 ساله اش با باشگاه پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و آمده ام تا یک بازیکن جنگنده و تاثیرگذار باشم.

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک جدید سرخپوشان گفت: به پرسپولیس آمدم تا مهره مفید و موثری باشم و امیدوارم بتوانیم پرسپولیس را در مسیر قهرمانی قرار دهیم.

 

روبرتو سوسا بازیکن برزیلی سرخپوشان پس از عقد قرارداد 2 ساله اش با باشگاه پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و آمده ام تا یک بازیکن جنگنده و تاثیرگذار باشم.

 

وی افزود: اطلاعات لازم از تیم پرسپولیس را از بازیکنان برزیلی که در این تیم بازی کرده اند بدست آوردم و شناخت خوبی از پرسپولیس و هوادارانش دارم.

 

سوسا در خصوص شماره پیراهنش تصریح کرد: دوست داشتم شماره 85 را بپوشم اما در اصل، شماره برایم مهم نیست و تنها هدفم موفقیت پرسپولیس است.

 

روبروتو در ادامه افزود: انگیزه زیادی دارم و قرارداد دو ساله ای را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندم. پرسپولیس را با علی دایی و علی کریمی می شناسم. هیچ استرسی ندارم و سعی می کنم بهترین بازی هایم را برای سرخپوشان انجام دهم.

 

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس هواداران خاص خودش را دارد و ما باید برای شادی آنها تلاش زیادی بکنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 456
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1,824
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,784
  • بازدید ماه : 2,784
  • بازدید سال : 106,828
  • بازدید کلی : 1,670,508