loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 172 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اگر مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادعایش را ثابت نکند، اعاده حیثیت خواهم کرد.

 

اکبر محمدی درباره حرف و حدیث‌های مطرح شده مبنی بر معرفی بازیکنان جوان به پرسپولیس عنوان کرد: من مورد مشورت رویانیان هستم و افتخار می‌کنم که نه تنها او بلکه مدیرانی همچون رحیمی، دهکردی، صوفی و ... با من در ارتباط‌ هستند.

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اگر مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادعایش را ثابت نکند، اعاده حیثیت خواهم کرد.

 

اکبر محمدی درباره حرف و حدیث‌های مطرح شده مبنی بر معرفی بازیکنان جوان به پرسپولیس عنوان کرد: من مورد مشورت رویانیان هستم و افتخار می‌کنم که نه تنها او بلکه مدیرانی همچون رحیمی، دهکردی، صوفی و ... با من در ارتباط‌ هستند.

 

ساکت نیز زمانی که در سپاهان بود با من مشورت می‌کرد.

 

وی درباره 4 بازیکنی که گفته می‌شود به پرسپولیس معرفی کرده اظهار داشت: 4 بازیکن را تایید کردم اما معرفی نکردم. ضمن اینکه 2 نفر از این بازیکنان با پرسپولیس قرارداد بستند و یکی از آنها فصل گذشته به این تیم پیوسته است.

 

محمدی درباره تذکر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال خاطرنشان کرد: دو نفر از بازیکنان که من تایید کردم اصلا به پرسپولیس نرفتند و همانطور که گفتم من هیچ کس را معرفی نکردم. کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای مرتکب گناه شد. آنها سوار موجی شدند که برخی ایجاد کرده بودند و با آبروی افراد بازی کردند. مسئولان این کمیته باید اطلاعات می‌گرفتند نه اینکه بدون اطلاع موضوع را رسانه‌ای کنند.

 

سرمربی تیم جوانان تاکید کرد: اگر مشورت دادن جرم است همه مشاوران باید دادگاهی شوند؛ از جمله برخی اعضای کمیته تخلفات حرفه‌ای که بازیکن و مربی معرفی می‌کنند و سال گذشته نیز در برنامه 90 به این موضوع اشاره شد.

 

محمدی در ادامه گفت و گو درباره اظهارات بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران عنوان کرد: من نه او را دیده‌ام و نه تلفنی با او صحبت کرده‌ام اما پس از انتشار مصاحبه‌اش با این بازیکن تماس گرفتم و او گفت که با یکی از مربیان پایه پرسپولیس به این جلسه رفته است.

 

این مربی ادامه داد: رویانیان درباره این بازیکن از من سؤال پرسید و من نمی‌دانستم که اصلا او با باشگاهش قرارداد دارد یا نه و فقط از نظر فنی این بازیکن را تایید کردم و دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی پس از آن رخ داد.

 

محمدی تاکید کرد: با این شرایط نمی‌دانم آقای قنبرزاده مدیر عامل نفت تهران با چه شهامتی مرا متهم کرده است. اظهارات او قابل پیگیری است و ایشان باید ثابت کند که من واسطه‌ام و اگر نتواند مدرکی ارائه کند اعاده حیثیت خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 429
  • بازدید امروز : 669
  • باردید دیروز : 1,113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 669
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 104,713
  • بازدید کلی : 1,668,393