loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 184 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر 22 تیر ماه به اتمام می رسد ، این در حالیست که بسیاری از ستاره های فوتبال ایران بدون تیم مانده اند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ در سیاهه نفراتی که هنوز نتوانستند با تیم های مورد نظرشان به توافق برسند، نام ستاره های فوتبال ایران هم دیده می شود. این در حالیست که تا پایان نقل و انتقالات زمان زیادی باقی نمانده است:

 

مرجع خبری پرسپولیس : مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر 22 تیر ماه به اتمام می رسد ، این در حالیست که بسیاری از ستاره های فوتبال ایران بدون تیم مانده اند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ در سیاهه نفراتی که هنوز نتوانستند با تیم های مورد نظرشان به توافق برسند، نام ستاره های فوتبال ایران هم دیده می شود. این در حالیست که تا پایان نقل و انتقالات زمان زیادی باقی نمانده است:

 

 

 

مجتبی جباری

هافبک فصل گذشته استقلال یکی از سوژه های اصلی نقل و انتقالات بود. او بعد از بالا گرفتن اختلافاتش با فتح الله زاده پای میز مذاکره با مس کرمان، تراکتورسازی تبریز و حتی راه آهن نشسته است اما امیر قلعه نوعی بار دیگر پیشنهاد تمدید قرارداد را به شماره 8 فصل گذشته آبی پوشان داده است. جباری احتمالا همه این نمایش را برای شرکت نکردن در مراحل آماده سازی پیش فصل طراحی کرده بود و در آخرین ساعات نقل و انتقالات با استقلال تمدید می کند!

 

محمدرضا خلعتبری

طبق معمول سال های گذشته بعد از بازارگرمی با نام پرسپولیس، با استقلال هم مذاکره کرد و زمانی که قیمتش را به اندازه کافی بالا برد، با سپاهان به توافق رسید! خلعتبری احتمالا امروز یا فردا قراردادش را با سپاهان امضا می کند.

 

جواد نکونام

پس از آنکه علی فتح الله زاده اعلام کرد با نکونام به توافق رسیده، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم از تمایلش برای جذب نکو سخن گفت اما مبلغ 2.5 میلیون یورویی رضایتنامه اش مانع بزرگ بازگشت نکونام به فوتبال ایران است. گفته می شود جواد قصد دارد دستمزد سالیانه اش را برای ماندن در اوساسونا و پایان  قراردادش کاهش دهد، اما اگر ادامه همکاری طرفین میسر نشد، مقصد بعدی او به احتمال فراوان الغرافه قطر خواهد بود.

 

فابیو جانواریو

هافبک برزیلی یکی از نخستین نفراتی بود که قراردادش را با سپاهان تمدید کرد اما ناگهان با کرانچار دچار مشکل شد. جانواریو دیروز قراردادش را با زردپوشان اصفهان فسخ کرد و حالا شنیده می شود به عنوان بازیکن آزاد، در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

 

ایمون زاید

با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید می کند. طی روزهای گذشته، ایمون زاید هم یکی از سوژه های پر سر و صدای نقل و انتقالات بود.

 

شیث رضایی

هرچند هادی آیت اللهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال می گوید بازیکن و مربی منشوری نداریم اما؛ ظاهرا شیث رضایی امسال باید فوتبالش را در خارج از کشور یا دسته یک دنبال کند و سازمان لیگ به طور غیر رسمی اجازه حضور او در تیم های لیگ برتری را نخواهد داد!

 

مهرداد اولادی

تا جایی که می توانست منتظر تمدید قرارداد با پرسپولیس ماند اما ظاهرا باشگاه تمایل چندانی برای این اقدام ندارد. او حالا دنبال کارهای تسویه حساب است تا احتمالا به ملوان انزلی برگردد.

 

فرهاد مجیدی

با مس کرمان، تراکتورسازی تبریز و راه آهن مذاکره کرده اما خودش همه چیز را تکذیب می کند! مجیدی ممکن است بی سر و صدا از فوتبال خداحافظی کند، البته اگر بتواند چشمش را روی پیشنهادات میلیاردی ببندد!

 

وحید طالبلو

دروازه بان فصل گذشته شاهین قصد دارد تا نیم فصل خارج از گود بماند. او به توصیه پزشکانش تا آن زمان به صورت اختصاصی تمرین خواهد کرد. طالبلو را در نیم فصل اول لیگ نخواهیم دید.

 

میثاق معمارزاده

اگر معمارزاده فصل آینده هم در پرسپولیس ماند تعجب نکنید! او تقریبا هیچ پیشنهاد جالب توجهی ندارد و البته پرسپولیس هم فعلا در جذب گلر ذخیره ناکام مانده است! هرچند مسئولان باشگاه اصرار دارند که آلترناتیو گردان یک خارجی خواهد بود اما مذاکره با بیرانوند نشان می دهد نسبت به گزینه های داخلی هم بی توجه نیستند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 429
  • بازدید امروز : 723
  • باردید دیروز : 1,113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 723
  • بازدید ماه : 723
  • بازدید سال : 104,767
  • بازدید کلی : 1,668,447