loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 226 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درگیری خاصی با دروازه‌بان آلومینیوم هرمزگان نداشته و فقط به او هشدار داده است.

 

سامان آقازمانی درباره درگیر‌ی‌اش با دروازه‌بان آلومینیوم هرمزگان در دیدار دوستانه روز گذشته که با شکست 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت، عنوان کرد: مشکل خاصی وجود نداشت.

 

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درگیری خاصی با دروازه‌بان آلومینیوم هرمزگان نداشته و فقط به او هشدار داده است.

 

سامان آقازمانی درباره درگیر‌ی‌اش با دروازه‌بان آلومینیوم هرمزگان در دیدار دوستانه روز گذشته که با شکست 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت، عنوان کرد: مشکل خاصی وجود نداشت.

 

در چند صحنه دروازه بان حریف دست شیطنت می‌کرد و من از او خواستم فوتبال بازی کند اما او به همه چیز می‌خندید.

 

وی افزود: به او گفتم چرا بازی را شروع نمی‌کنی، او لبخند ‌زد و ‌گفت دوست دارم. به همین دلیل به قاضی گفتم این دروازه‌بان دنبال هدف دیگری است و توپ را برای او بکاریم تا ضربه بزند. در آخر بازی به او هشدار دادم که این نحوه فوتبال بازی کردن نیست. او به من گفت به فکر خودت باشد من هم عصبی شدم و کمی از کوره در رفتم. این موضوع در فصل جدید باید برای ما طبیعی باشد. تیم‌ها دست به هر کاری می‌زنند تا مقابل ما اول گل نخورند و سپس فقط به ضد حملات فکر کنند. امیدوارم در لیگ نتایج خوبی بگیریم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 368
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 1,624
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,794
  • بازدید ماه : 11,576
  • بازدید سال : 99,410
  • بازدید کلی : 1,663,090