loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 180 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس تأکید کرد که هدفش از حضور دوباره در این تیم قرار گرفتن در ترکیب اصلی است.


ایمون زاید پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در پرسپولیس درباره به طول کشیدن تمدید قراردادش و مشکلات با باشگاه گفت: از ابتدا انتخابم پرسپولیس بود و زمانی که ایران را ترک کردم دوست داشتم دوباره برای پیوستن به پرسپولیس برگردم. مشکلات جزیی وجود داشت که با تلاش مدیرعامل باشگاه حل شد و موضوع خاصی نبود.

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس تأکید کرد که هدفش از حضور دوباره در این تیم قرار گرفتن در ترکیب اصلی است.


ایمون زاید پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در پرسپولیس درباره به طول کشیدن تمدید قراردادش و مشکلات با باشگاه گفت: از ابتدا انتخابم پرسپولیس بود و زمانی که ایران را ترک کردم دوست داشتم دوباره برای پیوستن به پرسپولیس برگردم. مشکلات جزیی وجود داشت که با تلاش مدیرعامل باشگاه حل شد و موضوع خاصی نبود.



وی درباره اینکه آیا به او هم قول بنز و BMW داده شده تأکید کرد: اینگونه نیست و خبری از این مسائل نبود و من اصلا در ایران نمی‌توانم رانندگی کنم.

زاید درباره حضور پرشمار مهاجمان در پرسپولیس گفت: هرگز برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامده‌ام. من در دوران بدنسازی حضور نداشتم و تلاش می‌کنم به سرعت به آمادگی لازم برسم. پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و من در یک فضای سالم برای حضور در ترکیب با آنها رقابت خواهم کرد.

مهاجم پرسپولیس درباره استقبال هواداران این تیم از او اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل بازگشتم هواداران بودند و به عشق آنها و به خاطر آنها قراردادم را تمدید کردم. پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما به خاطر هواداران در پرسپولیس ماندم.

زاید درباره حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس عنوان کرد: او مدت زیادی نیست به ایران آمده اما مربی توانمندی است و افتخارات زیادی به دست آورده است. امیدوارم در پرسپولیس هم همانند گذشته موفق باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,241
  • بازدید ماه : 837
  • بازدید سال : 74,241
  • بازدید کلی : 1,637,921