loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 182 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

 

خودشان فکر می کنند خیلی غول شده اند!

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان پس از چند روز سکوت، همزمان با پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات به ابهامات هواداران پرسپولیس پاسخ می دهد. لحن صحبت های رویانیان در این گفت و گو، سرشار از امید به روزهای آینده است:

 


* خیلی ها اعتقاد دارند پرسپولیس در درون دروازه نتوانست جایگزین خوب و مطمئنی برای آودوکیچ پیدا کند، شما با این موضوع موافق هستید؟
_ من بعد از گردان یک دروازه بان برزیلی را به پرسپولیس آوردم (نیلسون دیشب وارد تهران شد) که در باشگاه های مختلف جهان و اروپا عملکرد خوبی داشته است.

خودشان فکر می کنند خیلی غول شده اند!

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان پس از چند روز سکوت، همزمان با پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات به ابهامات هواداران پرسپولیس پاسخ می دهد. لحن صحبت های رویانیان در این گفت و گو، سرشار از امید به روزهای آینده است:

 


* خیلی ها اعتقاد دارند پرسپولیس در درون دروازه نتوانست جایگزین خوب و مطمئنی برای آودوکیچ پیدا کند، شما با این موضوع موافق هستید؟
_ من بعد از گردان یک دروازه بان برزیلی را به پرسپولیس آوردم (نیلسون دیشب وارد تهران شد) که در باشگاه های مختلف جهان و اروپا عملکرد خوبی داشته است.

 

این دروازه بان برزیلی را با نظر ژوزه جذب کردیم چون به هر حال بعد از حضور مربی جدید لازم بود خریدهایمان را با نظر ایشان جذب کنیم.

 

 


* حالا مطمئن هستید که دروازه بان برزیلی می تواند در کنار گردان دروازه پرسپولیس را برای فصل جدید بیمه کند؟
_ من صد در صد اطمینان دارم 2 دروازه بان ما به بهترین شکل در پرسپولیس جواب خواهند داد و هیچ مشکلی در درون دروازه نخواهیم داشت.


* چرا در لحن صدایتان نوعی ناراحتی وجود دارد؟
_ بله ناراحت هستم و این ناراحتی ام را هم نمی توانم کتمان کنم. قطعا تیم های زیادی در ماه مبارک رمضان به شهرستان سفر خواهند کرد و من متاسفم که بگویم حرف 6 تن از علمای ما هم جدی گرفته نشد تا لیگ برگزار شوند و شاید چیزی در حدود 2000 بازیکن، مربی و... مجبور شوند به خاطر فوتبال روزه شان را بخورند و کسی هم به آن ها نمی پردازد در حالی که وقتی درب ورزشگاه درفشی فر شکسته می شود یا حاشیه های دیگر، ما می بینیم که بیشترین توجه و پوشش خبری به آن ها اختصاصی می یابد و این موضوع تبدیل به خبر اصلی و خبر یک رسانه ها می شود اما ماه رمضان که بهترین ماه برای خودسازی انسان هاست و در این ماه انسان ها به بهترین شکل می توانند پاک شوند اینگونه نیست و همه به دنبال مشغله برگزاری مسابقات و ... هستند. شما دیدید در عرصه فوتبال چند تن از مراجع عالیقدر ما اقدام به اظهار نظر در خصوص برگزاری مسابقات کردند اما به آن ها پاسخی داده نشد؟ چه کسی باید به ارزش های ما توجه کند؟ ما باید به ارزش ها احترام بگذاریم و در مورد آن ها فرهنگ سازی کنیم، اما همانطور که گفتم کوچکترین مصدومیت علی کریمی ، ایمون زاید یا ... به مهمترین خبر تبدیل می شود در حالی که کسی به حرف علما و مراجع ما گوش نکرد و به نوعی از کنار روزه خواری رد می شوند. قطعا نگفتن و نپرداختن ما هم اشتباه است، ما باید این مسائل را فریاد بزنیم تا در ماه رمضان به دنبال قرآن و خودسازی برویم و نماز بخوانیم. همین شما خبرنگاران زحمت کش هم مجبور هستید از افطار تا ساعت ها پس از آن به پوشش خبری و ... بپردازید ، واقعا چرا اینگونه است؟ ما باید 11 ماه با یکدیگر بجنگیم و کری بخوانیم و این 1 ماه را هم که خداوند تکلیف کرده به خودسازی، دنبال فوتبال باشیم ، البته قطعا فوتبال هم مقوله مهمی است و قطعا ذهن مردم به ویژه جوانان را در ماه رمضان هم درگیر می کند ، این اعتراض من است، متاسفانه یک عذرخواهی کوچک هم از مردم نمی کنند و متاسف هستم که مجلس شورای اسلامی در هر مسئوله کوچکی که مربوط به قوه مجریه است ورود می کند اما در مورد موضوعی که مراجع دینی ما هم در مورد آن اظهار نظر و مخالفت کرده اند ، سکوت می کند. پس فراکسیون و کمیته تربیت بدنی ورزش چه دغدغه ای باید داشته باشند و چه مسائلی را باید حل کنند؟ چرا آن ها مقابل مسائل شرعی و دینی سکوت کرده اند؟


* جدا از این ها، ما در مورد حرف هایتان راجع به دروازه بان خارجی و جانشین آسمیر هم قانع نشدیم!
_ مطمئن باشید گردان و دروازه بان خارجی بهترین عملکرد را در پرسپولیس خواهند داشت ضمن اینکه ما بزودی یک دروازه بان سوم را هم به ترکیب تیم اضافه می کنیم تا خیال همه از بابت دروازه پرسپولیس راحت شود.


* استقلالی ها ، شامل مدیریت و اعضای کادرفنی اعتقاد دارند با تمدید قرارداد جباری و خرید جانواریو و احتمالا نکونام، نیمه دوم نقل و انتقالات را از شما و پرسپولیس برده اند، خودتان چه نظری دارید؟
_ خریدهای جدید استقلال نوش جونشان. اصلا من کی گفتم نیمه اول را ما برده ایم که آن ها دنبال بردن نیمه دوم هستند؟ شما بگردید و جست و جو کنید من کجا از پیروزی در نقل و انتقالات گفتم، اما خود استقلالی ها اعتقاد داشتند و دارند که ما در پرسپولیس بمب و موشک منفجر کردیم و حالا هم با این چند خرید جدید فکر می کنند خیلی غول شده اند! اصلا بروند مسی و رونالدو را هم بخرند، بعضی دوستان خرید های 1.5 تا 2 میلیاردی می کنند اما به خریدهای ما ایراد می گیرند!


* منظورتان از خرید 2 میلیاردی باشگاه استقلال است؟
_ خیر منظور من استقلال نیست، باشگاه دیگری است. یکی از باشگاه هایی که مدام ما را محکوم به پرداخت پول های میلیاردی می کرد اما حالا خودشان برای خرید فقط یک بازیکن ، حدود 2 میلیارد تومان پول خرج کرده اند!


* شما قبلا در صحبت هایی به شدت از فدراسیون و منشور اخلاقی گلایه کرده بودید و گفتید می خواستند به شما دلال معرفی کنند اما گفته می شود پس از صرف یک ناهار مشترک با کفاشیان همه چیز حل و فصل شد!

_ این حرف هایی که شما گفتید مربوط به قبل از آن ناهار با آقای کفاشیان بود. من در آن جلسه از دغدغه ها و گلایه هایم گفتم و حالا هم آن مصاحبه را به هیچ عنوان تکذیب نمی کنم، هر چند متاسفانه متوجه می شوم که به بازیکن جوانان و امید گفته می شود که اگر به فلان تیم بروی دیگر جایی در ترکیب تیم ملی نداری و واقعا از این بابت متاسف هستم.

 

 

* حالا بعد از ناهار چه حرف هایی با کفاشیان داشتید؟

_ بعد از 11 ماه حضور، من با آقای کفاشیان و هیئت رئیسه جلسه خیلی خوبی داشتم. آقایان برخورد خیلی خوبی داشتند و من هم تمام مسائلی که در ذهنم بود با آن ها مطرح کردم.

 

* آقای رویانیان از جذب نکردن خلعتبری و نکونام پشیمان نمی شوید؟

_ در مورد خلعتبری و نکونام قبلا حرف هایم را زده ام. با خلعتبری گفت و گوهایی داشتم، او همشهری من است اما فکر می کنم حضور او نمی توانست چندان به پرسپولیس کمک کند. خلعتبری بازیکن خیلی خوبی است، اما همانطور که گفتم به این نتیجه رسیدیم که حضور او در مقطع فعلی نمی تواند خیلی برای پرسپولیس راهگشا باشد. در این راستا یکی از دوستان گفته رویانیان حواسش جای دیگری بود و ما خلعتبری را جذب کردیم، باید به ایشان بگویم لطفا بنشینید سر جایتان! ما خودمان با خلعتبری توافق کرده بودیم ولی در جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که حضورش برای تیم ما ضروری نیست.

 

* از ژوزه نگفتید، چه صحبتی با سرمربی جدید پرتغالی تان داشتید؟

_ او از زمانی که به پرسپولیس آمده زحمات زیادی کشیده و اراده قوی دارد، تا آخر فصل هم با قدرت اهدافش را دنبال می کند.

 

* مانوئل قولی به شما نداده؟ مثلا قول قهرمانی؟

_ او اراده کرده که بهترین فصل ممکن را با پرسپولیس داشته باشد. مانوئل مربی بزرگی است و قهرمانی های زیادی دارد، او به ما قول قهرمانی نداد و ما هم از اول قول نگرفتیم ولی گفت بیشترین توانش را برای موفقیت پرسپولیس می گذارد.

 

* به چند درصد از اهدافتان در فصل نقل و انتقالات رسیدید؟

_ من به 70 درصد خواسته هایم رسیدم و 30 درصد باقی مانده هم در حد توان و اراده من نبود و به موضوعاتی مثل محدودیت های مالی، زمانی و کاهش تعداد سهمیه بزرگسالان تیم ها مربوط می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,455
  • بازدید ماه : 4,665
  • بازدید سال : 78,069
  • بازدید کلی : 1,641,749