loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 211 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (1)

 

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان سفر به قم گفت: مراجع ما علاقمند هستند که جوانان کشور شاد باشند و با روحیه شاداب، به تکالیف دینی شان هم عمل کنند. اما توقع هم دارند که مدیران ورزشی طوری برنامه ریزی کنند که هم زمینه توجه به خداوند برای جوانان ایجاد شود، هم ارزش ها حفظ شود، و هم پالایش درونی برای جوانان و ورزشکاران در ماه مبارک رمضان اتفاق بیفتد.

«سردار محمد رویانیان» که برای کسب تکلیف درباره حضور یا عدم حضور در مسابقات لیگ برتر در طول ماه مبارک رمضان به قم سفر کرده بود و با تعدادی از مراجع و علماء در قم دیدار و گفتگو کرد درباره نتیجه این صحبت‏ها گفت:

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان سفر به قم گفت: مراجع ما علاقمند هستند که جوانان کشور شاد باشند و با روحیه شاداب، به تکالیف دینی شان هم عمل کنند. اما توقع هم دارند که مدیران ورزشی طوری برنامه ریزی کنند که هم زمینه توجه به خداوند برای جوانان ایجاد شود، هم ارزش ها حفظ شود، و هم پالایش درونی برای جوانان و ورزشکاران در ماه مبارک رمضان اتفاق بیفتد.

«سردار محمد رویانیان» که برای کسب تکلیف درباره حضور یا عدم حضور در مسابقات لیگ برتر در طول ماه مبارک رمضان به قم سفر کرده بود و با تعدادی از مراجع و علماء در قم دیدار و گفتگو کرد درباره نتیجه این صحبت‏ها گفت: اولاً آنچه من برداشت کردم این است که مراجع ما علاقمند هستند که جوانان کشور شاد باشند و با حفظ روحیه نشاط و شادابی، به تکالیف دینی شان هم عمل کنند. لذا مسأله ورزش و فوتبال که موجب نشاط و شادابی جوانان می‏شود مسأله ای نیست که علمای ما با آن مخالف باشند.



وی که در پایان سفرش با خبرنگار ابنا گفتگو می‏کرد افزود: اما مسأله دومی که صحبت شد این بود که این بزرگان توقع دارند که مدیران ورزشی طوری برنامه ریزی کنند که هم زمینه توجه به خداوند برای جوانان ایجاد شود، هم ارزش ها حفظ شود، و هم پالایش درونی برای جوانان و ورزشکاران در ماه مبارک رمضان اتفاق بیفتد.


رویانیان به گلایه علماء از مسؤولان فدراسیون هم اشاره کرد و اظهار داشت: محور سوم صحبت‏ها، گلایه علماء از مسؤولینی بود که توجه کافی را به دغدغه های متدینین نکردند و بر تصمیم خود بر انجام مسابقات در ماه مبارک رمضان اصرار نمودند.

مدیر پرطرفدارترین تیم آسیا در پاسخ به این سؤال که «سرانجام تکلیف تیم پرسپولیس برای مسابقات ماه مبارک رمضان چه شد؟» هم گفت: بر ما تکلیف شد که اولاً شؤونات اسلامی و احترام ماه مبارک رمضان را باید پاس بداریم؛ و ثانیاً نظر علماء، مراجع و متدینین را باید پیگیری کنیم. بنابراین من تکلیف خودم می دانم که این پیگیری‏ها را از مبادی ذیصلاح کشور انجام دهم.

این مدیر فوتبال کشور ضمن گلایه از مسؤولین فدراسیون فوتبال که توجه لازم را به نظریات علما نکردند تصریح کرد: اما در خصوص باشگاه پرسپولیس تکلیفی نشد که باشگاه، مسابقات لیگ را در ماه مبارک رمضان تعطیل یا تحریم کند. یکی از آقایان مراجع ـ که نام نمی برم ـ به بنده تأکید کردند که این امر را باید کل فوتبال و تمام باشگاه‏ها رعایت می‏کردند نه اینکه فقط یک باشگاه این کار را انجام دهد و احیاناً طرفداران آن متضرر شوند. لذا ما ضمن پیگیری نظریه علماء، تمریناتمان را شبانه انجام می‏دهیم و امکانات لازم باری تمرین زیر نور را ایجاد کرده ایم و فعلاً در بازیها شرکت خواهیم کرد.

رویانیان تأکید کرد: باشگاه پرسپولیس تلاش می‏کند که همه شعائر اسلامی ـ بخصوص شأن ماه مبارک رمضان ـ را حتماً حفظ کند. ضمن اینکه همچنان گوش به زنگ هستیم و هر زمان که علماء و مراجع نظر جدیدی اعلام کردند بر اساس تکلیف شرعیمان عمل خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان ضمن اشاره مجدد به گلایه علما از عدم توجه برخی مدیران و مسؤولین به دستورات شرعی، اعلام کرد: ما به دنبال این هستیم که هم فوتبال جذاب و دیدنی شود، هم لیگ با آرامش برگزار شود، و هم مسایل شرعی رعایت شود. لذا این پرونده کماکان مفتوح است و شخص بنده حتماً مسأله را از طریق نمایندگان مجلس و سایر مبادی پیگیری خواهم نمود.



محمد رویانیان امروز جمعه 30 تیر 1391 با سفر به قم با تعدادی از علماء دیدار و گفتگو کرد و در نماز جمعه این شهر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد نیز شرکت نمود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرشید در تاریخ 1348/10/11 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز واقعا وب جالبی داری خواهشا به من هم سری بزن اگر با تبادل لینک موافقی منو با نام جوانشو لینک کن بعد به من اطلاع بده تا شما رو هم لینک کنمشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 352
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 744
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,718
  • بازدید ماه : 15,841
  • بازدید سال : 103,675
  • بازدید کلی : 1,667,355