loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 204 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

مگر ما پرسیدیم چرا با بانک تات ارتباط دارید؟

 

havadar-fc-perspolis : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات مدیر باشگاه استقلال در برنامه نود روی خط آمد و سخنانی مطرح کرد.

 

محمد رویانیان اظهار داشت: بنده با تلاش هایی که کردم و با مذاکراتی که با ریاست جمهوری و رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق داشتم بودجه شش میلیاردی پرسپولیس و استقلال را دو برابر کردم تا مشکلات مالی دو تیم حل شود.http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/rooyanian2.jpg

مگر ما پرسیدیم چرا با بانک تات ارتباط دارید؟

 

havadar-fc-perspolis : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات مدیر باشگاه استقلال در برنامه نود روی خط آمد و سخنانی مطرح کرد.

 

محمد رویانیان اظهار داشت: بنده با تلاش هایی که کردم و با مذاکراتی که با ریاست جمهوری و رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق داشتم بودجه شش میلیاردی پرسپولیس و استقلال را دو برابر کردم تا مشکلات مالی دو تیم حل شود.http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/rooyanian2.jpg

 

برای مذاکراه افزایش بودجه دو تیم به مجلس رفتیم و اوضاع آن قدر خراب بود که فقط به خاطر من که سردار این کشور بودم ما را از مجلس بیرون نینداختند.

 

کار به جایی رسید که به آقای رئیس جمهور احمدی نژاد گفتم اصلا ما پول نخواستیم به فکر آقای فتح الله زاده باشید که بی پول شده. در نهایت نامه ای که به امضای خودم و فتح الله زاده رسیده بود را به دفتر رئیس جمهوری بردم و موافقت برای افزایش بودجه دو تیم را گرفتم. آقای رئیس جمهور هم فکر کنم استقلالی است و به خاطر همین موافقت کرد!

 

من فصل گذشته با شرکت های آئودی و اوپل قرارداد بستم و هزینه های باشگاه را تامین کردم. نه من و نه برادر من سمتی در شرکت صدرا نداریم. اخوی من مهندس رضا رویانیان مدیرکل پارلمانی مجلس هست و اصلا در صدرا نیست. این شرکت صدرا با آن که شما فکرش را می کنید فرق دارد! مگر ما از شما می پرسیم چرا با آقای انصاری ارتباط دارید؟ چرا از بازار مبل ایران پول می گیرید؟ چرا با بانک تات ارتباط دارید؟!

 

شما به ما زنگ می زنید میگی چیکار میکنی برای باشگاه؟ ما با شما صحبت می کنیم می بینیم فردا توی روزنامه ها گفتی. شما خوشحال باش که بودجه 12 میلیارد باشد. اگر نشد من خودم به شما 12 میلیارد می دهم!

 

وی در واکنش به صحبت هایی که فتح الله زاده در خصوص انتقال انصاری فرد به پرسپولیس انجام داد، به گزارش مرجع خبری گفت: من متاسفم برای آقایان که در ماه مبارک رمضان به راحتی دروغ می گویند و تهمت می زنند. بعضی از دوستان قبلا خبرنگار بودند و الان می آیند صحبت هایی را مطرح می کنند که افکار عمومی را تحریک کنند. مگر من درباره نکونام صحبتی کردم؟ من احترام گذاشتم و سکوت کردم. نگذارید مبلغ پیشنهادی او را بگویم. مدیربرنامه های نکونام خودش پیشنهاد اوساسونا را به من ارائه کرد. آنها برای یک فصل مبلغ 1/4 میلیون یورو برای رضایتنامه خواستند و حداقل 350 میلیون هم برای خودشان خواستند به همراه مکمل هایی دیگر. یک چک الان خواستند و یک چک 10 ماه دیگر. جمع این مبالغ چیزی در حدود 4 میلیارد تومان می شود اما آقایان به راحتی انکار می کنند.

 

اینکه گفتند ما در فصل نقل و انتقالات 20 میلیارد تیم بستیم این دروغ محض است که در ماه مبارک رمضان عنوان می شود علی رغم تاکیدی که دوستان انجام می دهند که نباید دروغ بگوییم ، چون به ضررشان است می گویند. ما سال گذشته بودجه 10 میلیاردی برای نقل و انتقالات صرف کردیم که امسال 15 درصد از آن مبلغ بیشتر هزینه شده و من حاضرم هر مقامی به هر شکلی که می خواهد این ترازنامه را بررسی کند. هزینه های ما فقط برای نقل و انتقالات نبوده است و کارهای بسیاری کرده ایم ، ورزشگاه درفشی فر را آماده کردیم ایم که تبدیل به استادیوم 7 ستاره شده است.

 

مدیرها را می گذارند که در فصل نقل و انتقالات مدیریت کنند و هنر خود را نشان دهند و هنگام مسابقات این وظیفه کادرفنی و بازیکنان است که فعالیت کنند. این هنر مدیریت باشگاه پرسپولیس بود که در فصل نقل و انتقالات تیم خوبی ببنددد و با رای مردم هم این مساله به اثبات رسید. تعداد پرسپولیسی ها بیشتر است و من وظیفه داشتم به احترام این هواداران امسال تیمی را ببندم که در شأن پرسپولیس و 30 میلیون هوادارش باشد.

 

رویانیان در پاسخ به اظهارات فتح الله زاده که گفت سال گذشته هم ما در نظرسنجی باختیم اما در آینده تیم رقیبمان را خواهیم برد گفت: من باید بگویم در شأن یک مدیر نیست که بیاید در تلویزیون کری بخواند و بگوید ما رقیبمان را می بریم ، یک مدیر دیگر را تخریب کند و درباره او اظهار نظر کند. اصلا ما تبصره 13 نداریم که آقایان می گویند من استفاده کرده ام و اصلا ربطی به من ندارد. ما یک CNG داریم که مردم استفاده می کنند و پولش به خزانه دولت می رود و بنزین و نفت و گازوییل داریم که هزینه آن هم مستقیما به خزانه بیت المال واریز می شود و چیزی به من نمی دهند. من رئیس حمل و نقل و سوخت هستم که حقوق کارکنانش مستقیما از ریاست جمهوری دریافت می شود و همیشه برای پرداخت آن مشکل داریم. من از هیچ جای دولت چه از وزارتخانه ها و چه از نهادهای دیگری پولی نگرفته ام و با استفاده از اسپانسر ها و فعالیت های اقتصادی خودم برای باشگاه درآمدزایی کرده ام و مطمئن باشید در آینده هم شرکت هولدینگ خواهم زد و حاضرم کمک مالی هم به دیگران بکنم.

 

نکته آخر را بگویم ما هم بدهی زیاد داریم اما مثل دیگران نیستم که بیایم بدبختی هایم را فریاد بزنم و بگویم ندارم ، من دردها ، نداری ها و مشکلات تیم را به دوش خودم می گذارم و به مردم تحمیل نمی کنم، آنها را برای خودم نگه می دارم و از دارایی هایم صحبت می کنم. از آقایانی هم که ادعای دین و ایمان دارند می خواهم قضاوت عجولانه نکنند و چنین حرف هایی را مطرح نکنند ، این حرف ها در شأن یک مدیر نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,844
  • بازدید ماه : 5,054
  • بازدید سال : 78,458
  • بازدید کلی : 1,642,138