loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 225 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

بادامکی, به, ملوان, آمدم, زارع, نوری،, بعد, از, مشورت, با, اولادی

مرجع خبری پرسپولیس

مهاجم جدید تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بعد از مشورت با پژمان نوری، مازیار زارع و حسین بادامکی ملوان را انتخاب کردم.

 

مهرداد اولادی در مورد دلیل حضورش در ملوان انزلی، گفت: از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم و چون خودم شهرستانی هستم دوست داشتم در یک تیم شهرستانی بازی کنم.

بادامکی, به, ملوان, آمدم, زارع, نوری،, بعد, از, مشورت, با, اولادی

مرجع خبری پرسپولیس

مهاجم جدید تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بعد از مشورت با پژمان نوری، مازیار زارع و حسین بادامکی ملوان را انتخاب کردم.

 

مهرداد اولادی در مورد دلیل حضورش در ملوان انزلی، گفت: از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم و چون خودم شهرستانی هستم دوست داشتم در یک تیم شهرستانی بازی کنم.

 

ملوان را انتخاب کردم زیرا دو سال خوب را در این تیم پشت سرگذاشتم و خاطرات خوبی در ملوان دارم.

 

وی ادامه داد: قبل از حضور در ملوان با حسین بادامکی، مازیار زارع و پژمان نوری مشورت کردم و آنها به من گفتند می‌توانی با درخشش در ملوان دوباره به تیم ملی برگردی.

 

مهاجم ملوان در مورد اینکه قرار بود به داماش گیلان برود، گفت: قرار بود امروز با داماش گیلان مذاکره کنم اما چون به ملوانی‌ها قول داده بودم به این تیم آمدم و از باشگاه داماش هم عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,655
  • بازدید ماه : 4,865
  • بازدید سال : 78,269
  • بازدید کلی : 1,641,949