loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 150 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از انحلال تیم فوتسال این باشگاه خبر داد.

 

محمد رویانیان در نشست خبری امروز خود از انحلال تیم فوتسال باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در دیدار پرسپولیس و گیتی‌پسند تبانی شده و به همین دلیل از این لحظه تیم فوتسال پرسپولیس منحل خواهد شد.

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از انحلال تیم فوتسال این باشگاه خبر داد.

 

محمد رویانیان در نشست خبری امروز خود از انحلال تیم فوتسال باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در دیدار پرسپولیس و گیتی‌پسند تبانی شده و به همین دلیل از این لحظه تیم فوتسال پرسپولیس منحل خواهد شد.

 

 

یکی از دلایلی که کمیته انضباطی در ماجرای دیدار داماش از ما امتیاز کسب کرد صحبت من درباره تبانی در فوتسال بود و من پس از اتفاقات رخ داده امروز اعلام می‌کنم که دیگر تیم فوتسال نخواهیم داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,473
  • بازدید ماه : 3,473
  • بازدید سال : 107,517
  • بازدید کلی : 1,671,197