loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 160 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

پرسپولیس , پیروزی , کانون هواداران پرسپولیس , پرسپولیس نیوز , خبرگزاری پرسپولیس , تالار گفتمان , انجمن , گالری عکس , فوتبال , فوتسال , لیگ برتر , جام حذفی , لیگ قهرمانان آسیا , نقل و انتقالات , perspolis , piroozi , afc Champions League , football , perspolis-club , perspolisnews , forumكانون هواداران پرسپوليس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر من فوتبال بازي کثيفي است زيرا در آن انسان يک روز در عرش و يک روز در فرش است. من 13 سال است فوتبال بازي مي‌کنم و اتفاقات بد و خوب برايم زياد افتاده است اما اين اتفاق بار اول بود که براي من رخ مي‌داد اما اشکالي ندارد.

 

کاظمیان پیرامون دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد و شخصا امروز خیلی انگیزه داشتم برابر تیم سابقم که سال گذشته با آن به قهرمانی رسیده بودم گلزنی کنم اما قسمت نبود.

پرسپولیس , پیروزی , کانون هواداران پرسپولیس , پرسپولیس نیوز , خبرگزاری پرسپولیس , تالار گفتمان , انجمن , گالری عکس , فوتبال , فوتسال , لیگ برتر , جام حذفی , لیگ قهرمانان آسیا , نقل و انتقالات , perspolis , piroozi , afc Champions League , football , perspolis-club , perspolisnews , forumكانون هواداران پرسپوليس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر من فوتبال بازي کثيفي است زيرا در آن انسان يک روز در عرش و يک روز در فرش است. من 13 سال است فوتبال بازي مي‌کنم و اتفاقات بد و خوب برايم زياد افتاده است اما اين اتفاق بار اول بود که براي من رخ مي‌داد اما اشکالي ندارد.

 

کاظمیان پیرامون دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد و شخصا امروز خیلی انگیزه داشتم برابر تیم سابقم که سال گذشته با آن به قهرمانی رسیده بودم گلزنی کنم اما قسمت نبود.

 


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در نیمه دوم به زمین بازی آمد و ۲۰ دقیقه بعد دوباره تعویض شد و به نیمکت بازگشت در این مورد گفت: به هر حال طبیعت فوتبال این است، من در بازی با الغرافه نیمه دوم به زمین رفتم و گل زدم و امروز هم فکر می‌کردم از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشم اما دنیزلی تصمیم گرفت نیمه دوم بازی کنم چون شرایط روحی و روانی ام زیاد خوب نبود.

وی ادامه داد: به نظر من فوتبال رشته کثیفی است زیرا در آن انسان یک روز در عرش و یک روز در فرش است. من ۱۳ سال است فوتبال بازی می‌کنم و اتفاقات بد و خوب برایم زیاد افتاده است اما این اتفاق بار اول بود که برای من رخ می‌داد اما اشکالی ندارد.

کاظمیان در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی در بازی سپاهان سال گذشته و این سپاهان می‌بیند خاطرنشان کرد: متاسفانه من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم چون امسال زیاد بازی‌های سپاهان را از طریق پخش زنده مشاهده نکرده ام اما فکر می‌کنم سپاهان امسال هم تیم خوبی است و خوب فوتبال بازی می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 634
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,608
  • بازدید ماه : 15,731
  • بازدید سال : 103,565
  • بازدید کلی : 1,667,245