loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 314 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عادت نداریم راحت صعود کنیم
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: وقتی تیمی می‌بازد همه مقصر هستند و یکی از مقصران شکست مقابل الهلال هم من بودم.


مهرداد پولادی پس از مسابقه پرسپولیس اظهار داشت: الهلال خیلی بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود. ما بد بازی کردیم و باختیم. شکست بدی بود و شاید اگر آودوکیچ نبود گل‌های بیشتری می‌خوردیم. امروز روز بد ما و روز خوب الهلال بود.

عادت نداریم راحت صعود کنیم
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: وقتی تیمی می‌بازد همه مقصر هستند و یکی از مقصران شکست مقابل الهلال هم من بودم.


مهرداد پولادی پس از مسابقه پرسپولیس اظهار داشت: الهلال خیلی بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود. ما بد بازی کردیم و باختیم. شکست بدی بود و شاید اگر آودوکیچ نبود گل‌های بیشتری می‌خوردیم. امروز روز بد ما و روز خوب الهلال بود.

وی درباره تشویق‌اش توسط هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم اما یکی از مقصران این شکست من هم هستم. وقتی تیمی می‌بازد همه مقصر هستند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که در آزادی شکست خوردیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شانس صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: عادت نداریم راحت صعود کنیم و همواره باید کار صعودمان به اما و اگر کشیده شود. امیدواریم با موفقیت در بازی بعدی صعود کنیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 141
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 952
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,892
  • بازدید ماه : 1,892
  • بازدید سال : 105,936
  • بازدید کلی : 1,669,616