loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 212 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مرجع خبري پرسپوليس: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شوت های زیادی به سمت دروازه زده شد که تلاش کردم جلوی ورود آنها به دروازه را بگیرم ولی در صحنه ای که گل خوردیم، تشخیص اینکه بازیکن حریف توپ را به کدام سو خواهد زد، سخت بود.


آسمیر آودوکیچ که در جریان بازی با الهلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت، در این باره گفت:

 

مرجع خبري پرسپوليس: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شوت های زیادی به سمت دروازه زده شد که تلاش کردم جلوی ورود آنها به دروازه را بگیرم ولی در صحنه ای که گل خوردیم، تشخیص اینکه بازیکن حریف توپ را به کدام سو خواهد زد، سخت بود.


آسمیر آودوکیچ که در جریان بازی با الهلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت، در این باره گفت:

 

فقط می توانم از آنها تشکر کنم و متاسفم از اینکه نتوانستیم نتیجه دلخواه آنها را رقم بزنیم. امیدوار بودیم اگر پیروز نمی شویم، حداقل نتیجه تساوی رقم بخورد که نشد. من تمام تلاش خودم را کردم که گل نخورم ولی به هر حال شوت های زیادی زده شد که یکی هم بعد از رد شدن از من، توسط شیث مهار شد.

 

وی ادامه می دهد: ما یک بازی دیگر در آسیا پیش رو داریم. اینکه صعود کنیم دست خود ما است. من فکر می کنم الغرافه ظرفیت آن را دارد که الهلال را در عربستان شکست بدهد، پس باید با هدف کسب امتیاز به امارات برویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 284
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 540
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,078
  • بازدید ماه : 11,860
  • بازدید سال : 99,694
  • بازدید کلی : 1,663,374