loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 250 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته آینده تکلیف ماندنم در پرسپولیس مشخص می‌شود.

 

ایمون زاید در مورد بازی سه‌شنبه با الشباب امارات گفت: من در بازی قبلی استراحت کردم اما می‌دانم بازی سختی با الشباب داریم. می‌خواهیم نتیجه خوبی رقم بزنیم. الشباب تیم چهارم جدول است.

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته آینده تکلیف ماندنم در پرسپولیس مشخص می‌شود.

 

ایمون زاید در مورد بازی سه‌شنبه با الشباب امارات گفت: من در بازی قبلی استراحت کردم اما می‌دانم بازی سختی با الشباب داریم. می‌خواهیم نتیجه خوبی رقم بزنیم. الشباب تیم چهارم جدول است.

 

با این حال انگیزه زیادی مقابل ما دارد. ما هم باید تلاش کنیم تا پیروز شویم.

 

وی در مورد اینکه دوست دارد پرسپولیس تیم اول گروه شود یا دوم،‌ گفت: قطعا دوست داریم تیم اول گروه باشیم و در مرحله بعدی در حضور تماشاگرانمان به میدان برویم. می‌توانستیم در بازی قبلی بازنده نشویم و کار به اما و اگر نرسد.

 

زائد در مورد اینکه فصل آینده در پرسپولیس می‌ماند یا نه،‌گفت: هفته آینده در مورد تمدید قراردادم با باشگاه صحبت می‌کنم و تکلیفم در این مورد روشن می‌شود.

 

وی در مورد اینکه گل گلزنی در بازی با الشباب می‌دهد یا نه؛‌ گفت: در خیلی از بازی‌ها شانس گلزنی داشتم و حتی توانستم هت تریک کنم من برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و دوست دارم ابتدا تیم پیروز شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vidic15 در تاریخ 1348/10/11 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز با تبادل بنر موافقید؟
ما را با نام هواداران نمانیا ویدیچ در ایران لینک کنید
و به ما خبر دهید با چه نامی شما را لینک کنیم
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,780
  • بازدید ماه : 15,903
  • بازدید سال : 103,737
  • بازدید کلی : 1,667,417