loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 166 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نصرتي مدافع فصل گذشته پرسپوليس ديگر در اين تيم بازي نخواهد كرد و شايد براي خيلي‌ها قابل باور نبود كه او در ليست مصطفي دنيزلي نباشد.

 

نصرتي در اين سال‌ها رابطه خوبي با دنيزلي داشت و در تمامي مصاحبه‌هايش از اين مربي تعريف مي‌كرد ولي گويا آقا مصطفي تصميم گرفت كه براي فصل آينده نصرتي را در فهرست مورد نظر خود قرار ندهد.

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نصرتي مدافع فصل گذشته پرسپوليس ديگر در اين تيم بازي نخواهد كرد و شايد براي خيلي‌ها قابل باور نبود كه او در ليست مصطفي دنيزلي نباشد.

 

نصرتي در اين سال‌ها رابطه خوبي با دنيزلي داشت و در تمامي مصاحبه‌هايش از اين مربي تعريف مي‌كرد ولي گويا آقا مصطفي تصميم گرفت كه براي فصل آينده نصرتي را در فهرست مورد نظر خود قرار ندهد.

 

 

 

نصرتي بعد از اينكه در ليست دنيزلي قرار نگرفت، سكوت كرده بود ولي او روز گذشته سكوت خود را شكست و دقايقي به سوالات پاسخ داد. حرف‌هاي نصرتي را در مورد جدايي‌اش از پرسپوليس مي‌خوانيد.

 

 

خيلي‌ها با توجه به رابطه‌اي كه با دنيزلي داشتي، تصور نمي‌كردند كه كنار گذاشته شوي.
من هميشه از دنيزلي تعريف كردم و گفتم كه او از لحاظ فني و اخلاقي مربي بسيار خوبي است. من دنيزلي را قبول داشتم و هنوز هم قبول دارم ولي به هر حال اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است و ممكن است يك بازيكن از يك تيم به تيمي ديگر برود.

 


فكر مي‌كني ليستي كه سايت باشگاه اعلام كرد، ليست دنيزلي بود؟
نمي دانم، من با اين مربي حرف نزدم و اين ليستي بود كه روي سايت باشگاه قرار گرفت.

 


با اين موضوع كنار آمده‌اي؟
همه فوتباليست‌ها از يك تيم به تيم ديگر مي‌روند و حالا هم شرايط طوري است كه من در پرسپوليس نيستم. با رفتن از پرسپوليس دنيا به آخر نمي‌رسد و حالا پيشنهادهايي كه به من مي‌رسد را بررسي خواهم كرد تا يك تصميم خوب بگيرم. بازي كردن در پرسپوليس فاكتورهاي مثبت خودش را دارد و بودن در تهران براي من راحت بود ولي از يك طرف حاشيه‌هايي هم وجود دارد كه كنار آمدن با آنها سخت است. حالا اين شرايط براي من به وجود آمده و دنيا همچنان مي‌چرخد، ما هم مي‌چرخيم.


دوست نداري با دنيزلي حرف بزني تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شوي؟
خير، تمايلي براي انجام اين كار ندارم و زياد جالب نيست كه بخواهم با دنيزلي حرف بزنم. به هر حال اتفاقاتي افتاده و آنها به يك جمع‌بندي رسيده‌اند كه ليست را اعلام كرده‌اند.


فكر مي‌كني فصل گذشته عملكردت در پرسپوليس چطور بود؟
پرسپوليس فصل خوبي را پشت‌سر نگذاشت و عملكرد تيم خوب نبود. بنابر اين من هم نمي‌توانم بگويم كه عملكردم خوب بود چون نصرتي هم يكي از بازيكنان پرسپوليس بود. من در ليگ قهرمانان آسيا عملكرد خوبي داشتم و اين را هم بايد در نظر گرفت كه يك مدت محروم بودم. با اين حال در مجموع از عملكردم در فصل گذشته راضي‌ نيستم.


وقتي فهميدي در فهرست پرسپوليس نيستي، اين موضوع برايت قابل باور بود؟
اين اتفاق به هر حال افتاد و من هم زياد به آن فكر نمي‌كنم.


چند روز پيش اسم جواد كاظميان به يكباره به فهرست پرسپوليس اضافه شد. فكر نمي‌كني شايد اين اتفاق براي تو هم بيفتد؟
نمي‌دانم.


از چه تيم‌هايي پيشنهاد داري؟
چند پيشنهاد دارم ولي اسم تيم‌ها را نمي‌آورم. هر وقت قرارداد بستم همه چيز مشخص مي‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 559
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,389
  • بازدید ماه : 14,512
  • بازدید سال : 102,346
  • بازدید کلی : 1,666,026