loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 198 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جديد تراكتورسازي مي‌گويد پرسپوليس همه فوتبال او نبوده و با تيم جديدش مي‌خواهد روزهاي خوبي را در فوتبال پشت سر بگذارد.

 

محمد نصرتي درباره قراردادش با تراكتورسازي گفت: جمعه بر اساس درخواستي كه باشگاه تراكتورسازي داشت، به تبريز رفتم. من به غير از تراكتورسازي از چند تيم ديگر پيشنهاد داشتم.

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جديد تراكتورسازي مي‌گويد پرسپوليس همه فوتبال او نبوده و با تيم جديدش مي‌خواهد روزهاي خوبي را در فوتبال پشت سر بگذارد.

 

محمد نصرتي درباره قراردادش با تراكتورسازي گفت: جمعه بر اساس درخواستي كه باشگاه تراكتورسازي داشت، به تبريز رفتم. من به غير از تراكتورسازي از چند تيم ديگر پيشنهاد داشتم.

 

اما به خاطر روزهاي خوبي كه دو فصل پيش با اين تيم پشت سر گذاشتم، دوباره تراكتورسازي را انتخاب كردم. سالي كه در تراكتورسازي بودم از بهترين روزهاي فوتبالي‌ام بود و اكنون خوشحالم كه مي‌توانم بار ديگر در اين تيم بازي كنم. مردم آذربايجان مردم خونگرمي هستند و اميدوارم كه بتوانم با استفاده از تجربياتم به اين تيم كمك كنم.

 

در حالي كه برخي از رسانه‌ها از پرويز مظلومي به عنوان سرمربي قطعي تراكتورسازي در فصل بعد نام مي برند، برخي منابع از توافق اين باشگاه با اوليويراي پرتغالي نام مي‌برند. نصرتي با اشاره به مذاكراتي كه اين باشگاه با اين مربي خارجي داشته، گفت: خوشحالم كه مي‌توانم زير نظر اين مربي بزرگ خارجي كار كنم. اميدوارم تراكتورسازي در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي كسب كند.

 

نصرتي درباره جدايي‌اش از پرسپوليس، گفت: متاسفانه مطالبي نوشته مي‌شود و مي‌گويند كه دنيزلي من را مثل پسرش دوست دارد و عجيب است كه من را كنار گذاشته است، اما نمي‌دانم اين چه حرف‌هايي است كه زده مي‌شود. به هر حال جدايي از يك تيم اتفاق طبيعي براي يك بازيكن است و حالا من هم از پرسپوليس جدا شدم و بايد بگويم كه فوتبال تنها براي من پرسپوليس نيست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 811
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,785
  • بازدید ماه : 15,908
  • بازدید سال : 103,742
  • بازدید کلی : 1,667,422