loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 907 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت هواداران پرسپولیس :محمد رویانیان در کمتر از 5 ساعت ، این 8 مصاحبه را درباره سرمربی تیمش داشته . گزینه ای که باز هم انتخاب نشد!

 

 

دقیقا چند ساعت پس از کنارگذاشتن یحیی گل محمدی بود که بحث انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان در صدر خبرها قرار گرفت.مسئولان این باشگاه و در راس آنها محمد رویانیان پس از شکست مقابل سپاهان و کنار رفتن از جام حذفی مدت 48 ساعته را برای مشخص و انتخاب کردن سرمربی اعلام کرد.

سایت هواداران پرسپولیس :محمد رویانیان در کمتر از 5 ساعت ، این 8 مصاحبه را درباره سرمربی تیمش داشته . گزینه ای که باز هم انتخاب نشد!

 

 

دقیقا چند ساعت پس از کنارگذاشتن یحیی گل محمدی بود که بحث انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان در صدر خبرها قرار گرفت.مسئولان این باشگاه و در راس آنها محمد رویانیان پس از شکست مقابل سپاهان و کنار رفتن از جام حذفی مدت 48 ساعته را برای مشخص و انتخاب کردن سرمربی اعلام کرد.
فرصتی که خود سردار تعیین کرده بود و کسی هم هیچ نقشی در آن نداشت.48 ساعت بعد گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد.رسانه ها اصراری برای اعلام تاریخ نداشتند،اما رویانیان خودش آخر هفته را برای معرفی سرمربی جدید تیمش مشخص کرد.آن هم در برنامه ی زنده بهرام شفیع که صبح جمعه روی آنتن می رود.در این برنامه و در حالی که همه منتظر بودند تا از زبان رویانیان نام سرمربی جدید را بشنوند سردار توپ را به زمین رسانه ها انداخت و گفت چرا در شرایطی که هنوز تیم های دیگر سرمربی شان را معرفی نکرده اند،ما باید این کار را انجام بدهیم؟
جمعه هم گذشت و این بار ابتدای هفته و روز شنبه برای معرفی سرمربی مورد نظر قرار گرفت.سردار به همراه اعضای هیئت مدیره از صبح زود وارد جلسه شدند تا از بین گزینه هایی که مطرح کرده بودند یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.اتفاقی که دوباره به روز آینده موکول شد تا این کلاف سردر گم را پیچیده تر از قبل کند.به خصوص که رویانیان در آخرین مصاحبه اش گفته:« از کجا می دانید؟شاید نفر سومی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.»
سردار که از صبح چندین و چند بار مصاحبه کرده و حرف های مختلفی زده است این بار تصمیم گرفته تا روز یکشنبه کار را نهایی کند و از بین محمد مایلی کهن و منصور ابراهیم زاده یک نفر را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کند.روز یکشنبه ای که اصلا بعید نیست به دوشنبه،سه شنبه و حتی آخر هفته کشیده شود.
*فارس ساعت 12:43

من معتقدم مربی پرسپولیس باید 3 فاکتور ویژه داشته باشد، مانند مدیریت، جمع کردن حاشیه ها و از لحاظ فنی قدرتمند باشد.نمی دانم کدام انتخاب درست است اما سعی می کنیم  امروز بهترین تصمیم را بگیریم.

*ایسنا ساعت 16:30
گزینه های ما ابراهیم زاده، درخشان و مایلی کهن هستند و امروز یکی از این سه نفر سرمربی پرسپولیس می شود. جلسه ی نهایی را هم امروز بعدازظهر برگزار می کنیم.

*تسنیم  ساعت 16:33

می‌دانیم که هواداران دوست دارند هر چه سریع‌تر سرمربی پرسپولیس مشخص شود. ما هم تلاش می‌کنیم تا فردا سرمربی را انتخاب کنیم.


*فارس   ساعت 16:34

مایلی کهن و هم ابراهیم زاده جزو مربیان بزرگ فوتبال ما هستند. باید به این 2 گزینه درخشان را هم اضافه کنم.در هر صورت امروز تصمیم نهایی را می گیریم.

 

*مهرنیوز  ساعت 16:38

روی من هیچ فشاری نیست. ممکن است وزارت ورزش و برخی پیشکسوتان در خصوص انتخاب مایلی کهن به من توصیه کرده باشند ولی کسی نمی‌تواند به من تکلیف کند که سرمربی چه کسی باشد  و من هر تصمیمی که بخواهم میگیرم.

 

*فارس  ساعت 16:44

احتمال دارد امشب یکی از گزینه‌ها را و فردا گزینه دیگری را ببینم. واقعیت این است که ما شرایط داریم،برنامه می‌گیریم و بعد تصمیممان را اعلام می‌کنیم. به شما قول می‌دهم گزینه سوم را بدون خونریزی اعلام کنیم.


*فارس   ساعت 16:44

مایلی کهن حسن‌های زیادی دارد، پرسپولیسی است و مدیریتی خوبی دارد. ابراهیم‌زاده هم محاسن و اشکالات کوچکی دارد. او در مدیریت حاشیه‌ها مربی توانمندی است هر چند کنترل حاشیه‌های پرسپولیس مشکل است.اجازه دادند بین این گزینه فردا سرمربی معرفی می‌شود.

 

*مهر  ساعت16:48

قرار است تا فردا یکشنبه با این دو گزینه قبل از جلسه هیات مدیره دیدار داشته باشم. باید یکسری از شرایط و نقاط ضعف و قوت را با آنها در میان بگذارم و بعضی از شرایط را به این دو نفر بگویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 874
  • بازدید سال : 74,278
  • بازدید کلی : 1,637,958