loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 655 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

سایت هواداران پرسپولیس :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به وضعیت نمی‌توانم به پیشنهادی که به مدیر برنامه‌هایم شده چشم پوشی کنم.

 

 

محمد نوری قبل از تمرین امروز بعداز ظهر تیم ملی  در گفت و گویی در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: من دنبال بازارگرمی و این حرف ها نیستم اما پیشنهاد خیلی خوبی به مدیر برنامه‌هایم شده و من هم نمی‌توانم ساده از آن بگذرم.


سایت هواداران پرسپولیس :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به وضعیت نمی‌توانم به پیشنهادی که به مدیر برنامه‌هایم شده چشم پوشی کنم.

 

 

محمد نوری قبل از تمرین امروز بعداز ظهر تیم ملی  در گفت و گویی در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: من دنبال بازارگرمی و این حرف ها نیستم اما پیشنهاد خیلی خوبی به مدیر برنامه‌هایم شده و من هم نمی‌توانم ساده از آن بگذرم.

 

وی افزود: چون الان هیچ چیزی مهمتر از موفقیت و سربلندی تیم ملی برایم مهم نیست همه چیز را به بازی با عمان موکول کردم تا بتوانم انشاالله بهترین تصمیم را بگیرم.

وی در پاسخ متعدد خبرنگاران که این تیم از کجاست، گفت: اجازه بدهید بعد از بازی با عمان و بررسی مدیر برنامه‌هایم همه چیز مشخص می‌شود. الان باید انشاالله همه با هم کمک کنیم تا تیم ملی در بازی حساس مقابل قطر به یک پیروزی شیرین برسد و همه مردم از این بابت خوشحال شوند، انشاالله درخصوص من همه چیز بعدا مشخص خواهد شد.

برچسب ها پرسپولیس , نوری , محمد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,284
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 74,284
  • بازدید کلی : 1,637,964