loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 224 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

مرجع خبری پرسپولیس

مدیون رویانیان و عاشق هواداران پرسپولیس هستم

پرسپولیس, که, را, قهرمان, کنم, زمانی, تا, مربیگری, از, کنار, نمی, روم, دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس می گوید پای قولش به هواداران این تیم ایستاده و زمانی از مربیگری کناره گیری می کند که به قولش عمل کرده باشد.

 

هنوز هم برای هواداران پرسپولیس یک سرمربی محبوب است، مردی که با تمام کاستی های تیمش هیچگاه دربی را نباخت و روزهای با شکوه زیادی را برای پرسپولیسی ها رقم زد.

مرجع خبری پرسپولیس

مدیون رویانیان و عاشق هواداران پرسپولیس هستم

پرسپولیس, که, را, قهرمان, کنم, زمانی, تا, مربیگری, از, کنار, نمی, روم, دنیزلیسرمربی سابق پرسپولیس می گوید پای قولش به هواداران این تیم ایستاده و زمانی از مربیگری کناره گیری می کند که به قولش عمل کرده باشد.

 

هنوز هم برای هواداران پرسپولیس یک سرمربی محبوب است، مردی که با تمام کاستی های تیمش هیچگاه دربی را نباخت و روزهای با شکوه زیادی را برای پرسپولیسی ها رقم زد.

 

 

پس از تلاش های بسیار برای مصاحبه با مصطفی دنیزلی، با کمک ناصر صادقی این امر محقق می شود تا هواداران پرسپولیس پس از مدت ها پای صحبت سرمربی سابق این تیم بنشیند.

 

مصطفی دنیزلی در خصوص اینکه نتایج پرسپولیس را پیگیری می کند، می گوید: «همینطور است. من همیشه نتایج پرسپولیس را پیگیری می کند چون این تیم را دوست دارم و خودم را مدیون هوادارانش می دانم. امیدوارم شکست پرسپولیس مقابل فجر یک اتفاق بوده باشد، رویانیان برای این تیم خیلی زحمت کشید و بازیکنان بزرگی را جذب کرد، حیف است که این پرسپولیس نتیجه نگیرد.»

 

اما نظر دنیزلی در مورد عملکرد مانوئل ژوزه که جانشین او روی نیمکت پرسپولیس شده است: «من هیچوقت در مورد همکارانم اظهار نظر نمی کنم، امیدوارم او در پرسپولیس موفق باشد.»

 

از دنیزلی می پرسیم چطور شد که با پرسپولیس قطع همکاری کرد؟ «دوست ندارم از گذشته حرف بزنم، مشکلات بسیاری داشتم که اجازه نمی داد به تهران سفر کنم و با تمرکز کافی بالای سر تیمم باشم، محمد رویانیان هم تا لحظه آخر منتظر من ماند. به او مدیون هستم، امیدوارم روزی بتوانم دوباره با رویانیان همکاری کنم، من به هواداران پرسپولیس قول دادم یک قهرمانی برای این تیم بیاورم و پای قولم هستم، از مربیگری کناره گیری نمی کنم تا زمانی که قهرمانی با پرسپولیس را جشن بگیرم. به دوستان و نزدیکانم هم گفتم که چنین تصمیمی دارم.»

 

دنیزلی می گوید مشکلاتش کم کم دارد حل می شود: «تا یک ماه آینده شرایط بهتر می شود و خیلی از مشکلات حل خواهد شد. آن زمان می توانم راحت تر به مربیگری فکر کنم و اگر پیشنهادی مطرح شود راجع به آن فکر می کنم.»

 

اگر این پیشنهاد از پرسپولیس باشد، چطور؟ «نه من هرگز دوست ندارم جای مانوئل را بگیرم. امیدوارم او در پرسپولیس موفق شود. من هم یک روز بر می گردم و به قولم عمل می کنم چون عاشق هواداران پرسپولیس و مدیون آن ها هستم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,713
  • بازدید ماه : 4,923
  • بازدید سال : 78,327
  • بازدید کلی : 1,642,007