loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 229 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

هافبک تیم پرسپولیس گفت: ‌هر وقت در ترکیب بودم با جان و دل جنگیدم و به همین دلیل قضاوت را مثل همیشه به مردم می‌سپارم.

سامان آقازمانی درباره بازی مقابل صبای قم اظهار داشت: با وجود اینکه سوار بازی بودیم اما متاسفانه روی دو غافلگیری 3 امتیاز را از دست دادیم و باور کنید شوک بدی به ما وارد شد

.http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/mosahebeh.gif

هافبک تیم پرسپولیس گفت: ‌هر وقت در ترکیب بودم با جان و دل جنگیدم و به همین دلیل قضاوت را مثل همیشه به مردم می‌سپارم.

سامان آقازمانی درباره بازی مقابل صبای قم اظهار داشت: با وجود اینکه سوار بازی بودیم اما متاسفانه روی دو غافلگیری 3 امتیاز را از دست دادیم و باور کنید شوک بدی به ما وارد شد.

http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/mosahebeh.gif

وی در خصوص انتقاد هواداران عنوان کرد: در این بازی کمی با من نامهربانی شد اما اگر بد بودم، مربیانی ایرانی و خارجی که به پرسپولیس آمدند مرا در ترکیب قرار نمی‌داد. دایی، کرانچار، استیلی و ژوزه مربیانی بودند که به من اعتقاد دارند و به همین دلیل به من میدان دادند. بازیکنی نیستم که به دنبال فوتبال نمایشی باشم چون پست من تخریب بازی‌های حریف است به همین خاطر نباید از من توقع گلزنی داشته باشند.



آقازمانی تاکید کرد:‌هر وقت در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته‌ام با جان و دل جنگیده‌ام و کم نگذاشته‌ام. این بار هم همه چیز را به مردم می‌سپارم تا درباره من قضاوت کنند. عاشق پرسپولیس هستم و برای موفقیت این تیم اگر باز هم به من میدان داده شود، سعی خواهم کرد رضایت کادر فنی را جلب کنم. شک نکنید پرسپولیس در آینده با هماهنگی بیشتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,717
  • بازدید ماه : 4,927
  • بازدید سال : 78,331
  • بازدید کلی : 1,642,011