loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 198 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (1)

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: وقتی بیانیه کی‌روش را خواندم برای خودم متاسف شدم.

 

غلامرضا بهروان درباره بیانیه روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من باید چه می‌کردم؟ شب گذشته این بیانیه را خواندم. اکنون برای بازدید باشگاه آلومینیوم به بندرعباس آمده‌ام.

 

وی افزود: پیش از فصل تمامی برنامه های مسابقات را به کی‌روش دادیم و با توجه به برنامه‌های تیم ملی، مسابقات را برنامه ریزی کردیم.

http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/mosahebeh.gif

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: وقتی بیانیه کی‌روش را خواندم برای خودم متاسف شدم.

 

غلامرضا بهروان درباره بیانیه روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اظهار داشت: من باید چه می‌کردم؟ شب گذشته این بیانیه را خواندم. اکنون برای بازدید باشگاه آلومینیوم به بندرعباس آمده‌ام.

 

وی افزود: پیش از فصل تمامی برنامه های مسابقات را به کی‌روش دادیم و با توجه به برنامه‌های تیم ملی، مسابقات را برنامه ریزی کردیم.

http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/mosahebeh.gif

 

بهروان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نگفته که کی‌روش برنامه‌های لیگ را بهم ریخته است، گفت: من قویا این مطلب را که روی سایت فدراسیون فوتبال آمده تکذیب می‌کنم. در شان و شخصیت من نیست که چنین ادبیاتی داشته باشم. یعنی من می‌آیم آرامش تیم ملی را بهم بریزم؟. وقتی این اظهارات را در بیانیه سایت فدراسیون دیدم برای خودم متاسف شدم.

 

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: من حتی بابت خواسته جدید کی‌روش که می‌خواهد بازی های هفته پنجم از 27 مرداد به 29 مرداد منتقل شود، نامه محترمانه‌ای به فدراسیون نوشتم و اشکالات جابه‌جایی بازی‌ها را توضیح دادم.

 

بهروان با اشاره به اینکه او هم فوتبال را می‌فهمد، خاطر نشان کرد: ما هم به فکر سلامت بازیکنان هستیم و اگر بیشتر از کی‌روش نگران نباشیم به انداره او به فکر سلامت همه بازیکنان هستیم. ما هم فوتبال بازی کرده‌ایم و تازه وارد فوتبال نشدیم. نباید صداقت و روراستی را فدای هر کاری کرد.

 

سرپرست سازمان لیگ در ادامه گفت و گو درباره شرایط باشگاه آلومینیوم برای حرفه ای شدن، گفت: مسئولان این باشگاه و شهر بندرعباس خیلی زحمت کشیده‌اند و تغییرات برای رفع اشکالات زیاد بوده اما یکسری ریزه کاری‌های دیگر مانده که انجام می‌شود. قرار است سفر بعدی به خوزستان باشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamed در تاریخ 1348/10/11 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

سلام داش گلم وب قشنگی داره ولی چرا دامنه نداره هدر لوگو قالب اختصاصی
اگه اینارو رایگان می خوای یه سر بهم بزنشکلکhttp://hamon-grafic.r98.ir
مرسیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,581
  • بازدید ماه : 4,791
  • بازدید سال : 78,195
  • بازدید کلی : 1,641,875