loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 208 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

هافبک پرسپولیس در جمع هواداران گفت: خودتان بازی‌های ما را می‌بینید و اگر در مورد مسائل فنی سؤال دارید از سرمربی بپرسید.


علی کریمی پس از تمرین امروز در هنگامی که قصد ترک ورزشگاه را داشت با حدود 15 هوادار مواجه شد که اصرار زیادی داشتند تا دقایقی با او صحبت کنند و عکس یادگاری بیندازند. وی به همین دلیل از خودروی خود پیاده شد و به سؤال هواداران پاسخ داد.

http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/karimi_kia.jpg

هافبک پرسپولیس در جمع هواداران گفت: خودتان بازی‌های ما را می‌بینید و اگر در مورد مسائل فنی سؤال دارید از سرمربی بپرسید.


علی کریمی پس از تمرین امروز در هنگامی که قصد ترک ورزشگاه را داشت با حدود 15 هوادار مواجه شد که اصرار زیادی داشتند تا دقایقی با او صحبت کنند و عکس یادگاری بیندازند. وی به همین دلیل از خودروی خود پیاده شد و به سؤال هواداران پاسخ داد.


http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/karimi_kia.jpg


کریمی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد گفت: خودتان بازی‌ها را می‌بینید. اگر در مورد مسائل فنی سؤال دارید ژوزه در تمرین حضور دارد و می‌توانید از ایشان بپرسید و اگر در مورد من سؤال و انتقادی دارید در خدمت شما هستم.

وی افزود: شما تصور می‌کنید من خوشحالم؟ من هم مثل شما هستم و از این بابت بسیار ناراحتم اما کاری نمی‌توانم بکنم. وظیفه من این است که هر وقت در زمین و صاحب توپ هستم برای گلزنی تیمم تلاش کنم.

در پایان یکی از هواداران پیراهن مسی در بارسلونا را بیرون آورد و با علی کریمی عکس یادگاری انداخت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,708
  • بازدید ماه : 4,918
  • بازدید سال : 78,322
  • بازدید کلی : 1,642,002