loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 190 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

وحيد هاشميان با تكذيب خبر مذاكره باشگاه پرسپوليس براي حضورش در كنار مانوئل ژوزه گفت: وقتي اتفاقي نيفتاده است نمي‌توانم درباره اين موضوع صحبت كنم.

مهاجم سابق تيم ملي درباره خبر روزهاي اخير مبني بر تمايل باشگاه پرسپوليس براي حضورش روي نيمكت اين تيم در كنار مانوئل ژوزه گفت: در موردي كه اتفاقي نيفتاده، نمي‌خواهم صحبتي كنم. من پس از سال‌ها حضور در فوتبال آلمان با پرسپوليس به فوتبال ايران برگشتم و اين باشگاه را خانه ورزشي خودم مي‌دانم.


http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/hasemiyan.jpg

دوست‌هاي بسيار خوبي در مدت حضورم در پرسپوليس پيدا كردم؛ دوستاني كه هنوز با آنها در ارتباطم و دلم برايشان تنگ شده است. اكنون پس از سال‌ها حضور در تيم‌هاي مختلف و سفرهاي متعدد استراحت مي‌كنم و در كنارش به آموخته‌هايم اضافه مي‌كنم تا روحيه و انرژي دوباره بگيرم.

وحيد هاشميان با تكذيب خبر مذاكره باشگاه پرسپوليس براي حضورش در كنار مانوئل ژوزه گفت: وقتي اتفاقي نيفتاده است نمي‌توانم درباره اين موضوع صحبت كنم.

مهاجم سابق تيم ملي درباره خبر روزهاي اخير مبني بر تمايل باشگاه پرسپوليس براي حضورش روي نيمكت اين تيم در كنار مانوئل ژوزه گفت: در موردي كه اتفاقي نيفتاده، نمي‌خواهم صحبتي كنم. من پس از سال‌ها حضور در فوتبال آلمان با پرسپوليس به فوتبال ايران برگشتم و اين باشگاه را خانه ورزشي خودم مي‌دانم. 


http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/hasemiyan.jpg


دوست‌هاي بسيار خوبي در مدت حضورم در پرسپوليس پيدا كردم؛ دوستاني كه هنوز با آنها در ارتباطم و دلم برايشان تنگ شده است. اكنون پس از سال‌ها حضور در تيم‌هاي مختلف و سفرهاي متعدد استراحت مي‌كنم و در كنارش به آموخته‌هايم اضافه مي‌كنم تا روحيه و انرژي دوباره بگيرم.

هاشميان كه ماه گذشته از دنياي فوتبال خداحافظي كرد، درباره تصميمش و واكنش‌هايي كه اين تصميم به همراه داشت، گفت: سخت است كه يك ورزشكار پس از حضور در ميادين ورزشي از دنياي فوتبال خداحافظي كند. من هم چنين شرايطي داشتم. با توجه به وضعيت جسماني كه داشتم مي توانستم يكي، دو سال ديگر در فوتبال ايران بازي كنم. اين مساله براي من به لحاظ مالي هم بسيار خوب بود، اما پس از اين كه روي وضعيتم فكر كردم و با توجه به اين كه فرزندم داشت به دنيا مي‌آمد، صلاح ديدم كه از فوتبال خداحافظي كنم و فكر مي‌كنم كه تصميمم بسيار درست بود.

هاشميان درباره مشغوليت اين روزهايش گفت: من در سال 2008 مدرك B مربيگري را از فدراسيون فوتبال آلمان گرفتم و در سال اخير هم موفق شدم مدرك A يوفا را بگيرم. اكنون هم در حال استراحت هستم. البته در كلاس‌هاي دوره‌اي كه در اينجا برگزار مي‌شود هم شركت مي‌كنم.

وي درباره وضعيت ليگ برتر فوتبال در فصل جديد هم گفت: نبايد دروغ بگويم. تمامي بازي‌هاي ليگ را نديده‌ام و به همين خاطر نمي‌توانم درباره كل ليگ صحبت كنم. با اين حال ليگ تازه شروع شده و چهره مدعيان هم هنوز مشخص نشده است. بعضي تيم‌ها كه در صدر جدول حضور دارند، ممكن است آخر فصل براي نيفتادن بجنگندند. اين قضيه در پايين جدول هم مصداق دارد و اكنون زود است كه بخواهيم درباره مدعيان صحبت كنيم.

مهاجم سابق پرسپوليس درباره وضعيت اين تيم در فصل جديد هم گفت: تنها چهار هفته‌ از رقابت‌هاي ليگ گذشته و مربي جديد هم كارش را در اين تيم تازه آغاز كرده است و ممكن است همه توانايي‌ بازيكنان را نشناخته باشند، اما آنها مي‌توانند در تعطيلات ليگ به هماهنگي خوبي برسند.

هاشميان افزود: در اينجا بايد به يك نكته ديگر هم اشاره كنم. همان طور كه گفتم در مدت حضورم در پرسپوليس دوستان بسيار خوبي پيدا كردم و اين كه بازيكنان پرسپوليس پيش از بازيشان لباس‌هايي منقش به عكس من را بر تن كرده بودند برايم بسيار ارزشمند بود، هر چند كه خودم دير متوجه اين حركت شدم. فكر مي‌كنم در باشگاه پرسپوليس كارهاي خوبي براي حرفه‌اي سازي در حال انجام گرفتن است و به ويژه رويانيان نقش مهمي در اين مساله دارد. اميدوارم با نتايجي كه پرسپوليس در اين فصل مي‌گيرد، نتايج زحمات رويانيان هم به بار بنشيند. همچنين بايد از تمام كساني كه پس از خداحافظي‌ام درباره من مصاحبه كرده‌اند تشكر كنم. اميدوارم شرايط به گونه‌اي پيش برود كه به فوتبال ايران بيايم و تجربياتم را انتقال دهم. اميدوارم در فوتبال ايران كساني كه عشق به فوتبال دارند شرايط كار كردن پيدا كنند و من هم بتوانم به فوتبال كشورم خدمت كنم.

هاشميان درباره واكنش جامعه ورزش به زلزله آذربايجان شرقي گفت: زماني كه در بم زلزله آمد، من در بوخوم بازي مي‌كردم. در آن سال باشگاه بوخوم شال‌هاي ويژه‌اي را به خاطر اين زلزله آماده كرد و من هم پس از فروش آنها پولش را به مردم زلزله زده بم تقديم كردم. اكنون هم متاسفم كه در گوشه‌اي ديگر از ايران چنين اتفاقي افتاده است. وقتي خبر زلزله در ايران را شنيدم شوكه شدم. متاسفم كه از راه دور امكان كمك برايم فراهم نيست اما فكر مي‌كنم مي‌شود با برگزاري بازي بين بازيكنان آذري از تيم ملي سابق با تيمي از هنرمندان يا تيم ملي سابق عوايد اين بازي را به مردم زلزله زده تقديم كرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,704
  • بازدید ماه : 4,914
  • بازدید سال : 78,318
  • بازدید کلی : 1,641,998