loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 239 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

نيمكت‌نشيني، تا اينجاي كار تنها سهم هادي‌ نوروزي از فصل دوازدهم بوده كه البته در ترافيك امروز خط حمله مي‌شد پيش‌بيني‌اش كرد.


به همين خاطر بود كه شايعه جدايي او از پرسپوليس را ‌شنيديم، شايعه‌اي كه نوروزي درستي‌اش را يكجا رد مي‌كند: «من به هيچ عنوان قصد جدايي از پرسپوليس را ندارم و مطمئن باشيد مي‌مانم.


http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/46.jpg

نيمكت‌نشيني، تا اينجاي كار تنها سهم هادي‌ نوروزي از فصل دوازدهم بوده كه البته در ترافيك امروز خط حمله مي‌شد پيش‌بيني‌اش كرد.


به همين خاطر بود كه شايعه جدايي او از پرسپوليس را ‌شنيديم، شايعه‌اي كه نوروزي درستي‌اش را يكجا رد مي‌كند: «من به هيچ عنوان قصد جدايي از پرسپوليس را ندارم و مطمئن باشيد مي‌مانم.


 http://up.perspolis-asia.ir/perspolisnews/46.jpg

نمي‌دانم چه كساني و با چه هدفي اين شايعه را مطرح كرده‌اند اما الان هم از لحاظ آمادگي بدني خوشبختانه شرايط خوبي دارم و منتظر فرصت هستم تا خيلي چيزها را ثابت كنم.»

 

نوروزي البته اين آمادگي را با گلزني در بازي‌هاي دوستانه پرسپوليس نشان داده و مي‌گويد: «اين روزها سفت و سخت تمرين مي‌كنم تا بتوانم خودم را به تركيب اصلي برسانم. نيمكت‌نشيني براي هر بازيكني تحمل‌ناپذير است ولي من دست از مبارزه برنمي‌دارم و آنقدر خوب بازي مي‌كنم تا به تركيب اصلي برسم و شرايط را عوض كنم.»

 

جالب وقتي است كه او مي‌گويد به‌خاطر اين نيمكت‌نشيني‌ها از سرمربي ناراحت نيست: «از ژوزه ناراحت نيستم. از خودم ناراحتم كه نتوانستم طوري كار كنم كه به تركيب اصلي برسم و او به من اعتماد كند. با اين حال ناراحت نيستم و مطمئن باشيد به زودي با عوض كردن نظر ژوزه به تركيب اصلي پرسپوليس مي‌رسم.»

برچسب ها از , ژوزه , نه , خودم , نوروزي , ناراحتم، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,765
  • بازدید ماه : 4,975
  • بازدید سال : 78,379
  • بازدید کلی : 1,642,059