loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 185 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)
رئیس کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات اخیر در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر به نکات مهمی اشاره کرد.

 

اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی گفت: به دلیل رفتار پسندیده و جوانمردانه محمد مهدی نظری –بازیکن فجر شهید سپاسی مقابل بازیکن مصدوم تیم سپاهان، کمیته انضباطی از این بازیکن طی حکمی تقدیر  کرده و مبلغ 5 میلیون تومان پاداش نقدی را برای وی در نظر گرفته است.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات اخیر در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر به نکات مهمی اشاره کرد.

 

اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی گفت: به دلیل رفتار پسندیده و جوانمردانه محمد مهدی نظری –بازیکن فجر شهید سپاسی مقابل بازیکن مصدوم تیم سپاهان، کمیته انضباطی از این بازیکن طی حکمی تقدیر  کرده و مبلغ 5 میلیون تومان پاداش نقدی را برای وی در نظر گرفته است.

 

وی در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران گفت: ضمن ابراز تاسف از حادثه ای که برای حسین فرکی-سرمربی با اخلاق تیم فولاد خوزستان رخ داده، به دلیل خویشتن داری و صبوری این سرمربی، از وی تقدیر خواهد شد و مطمئنا پیگیری های لازم را در خصوص اقدام  فردی که این عمل ناشایست  را انجام داده، انجام خواهیم داد. با توجه به اینکه این شخص در جایگاه ویژه نشسته بوده، به مسئولین باشگاهها تذکر می دهیم که در کنترل جایگاه ویژه دقت کنند. پس از اینکه که مسئولین باشگاه فولاد خوزستان و یا شخص سرمربی اقدام به شکایت کنند، کمیته انضباطی نیز این حق را دارد که پس از شناسایی فرد ضارب، از حضور وی در ورزشگاه جلوگیری کند.

 

حسن زاده در مورد رای اخیر شهرآورد گفت: این آخرین توصیه ای است که به برخی از تماشاگران بد رفتار می دهم.اگرچه گفته بودیم کمتر سراغ محرومیت تماشاگران خواهیم رفت اما اگر از این پس رفتار مشابهی مانند تخلفات شهرآورد وجود داشته باشد بی شک این قبیل مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. در واقع تخلف تماشاگرنماها موجب ضررباشگاهها و فوتبال ملی خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود: البته برخی از مسئولین تیم های پرسپولیس و استقلال در خصوص عدم وجود کنترل بر تماشاگران به نکاتی اشاره کرده اند  که امیدوار هستم هرچه زودتر تیم های پرسپولیس و استقلال ورزشگاههای اختصاصی خود را داشته باشند تا بطور ایده آل واستاندارد جهانی وبر اساس الزامات حرفه ای از صفر تا صد به عنوان میزبان در برگزاری مطلوب مسابقات نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

 

رئیس کمیته انضباطی از وجود راهکارهای مناسب برای جلوگیری از اقدامات ناشایست گفت: کمیته انضباطی درصدد است که در کنار اعمال قانون، محرومیتها و جریمه های موجود، با کمک جمعیت حامیان هواداران و کمیته فرهنگی دستگاههای ذیربط اقداماتی را انجام دهند تا تماشاگران دیگر دست به حرکات ناشایست نزنند.

 

وی ضمن ابراز تاسف شدید از حوادث به وجود آمده در دیدار داماش گیلان و ملوان بندر انزلی  گفت: با توجه به گزارش نماینده، ناظر و داور مسابقه  حوادث بسیار تاسف بر انگیزی در این بازی رخ داده و علیرغم تلاش عابدینی-مدیرعامل داماش و دیگر مسئولین هر دو تیم، فحاشی از شروع تا پایان مسابقه ادامه داشته  و هر چه زودتر تصمیمات نهایی در خصوص تخلفات تماشاگران تیم داماش  گرفته خواهد شد .ضمن اینکه به تماشاگران این دو تیم هشدار می دهم اگر برای تیم خود ارزش قائل هستند برای دیدن بازی جذاب به ورزشگاه بیایند و مرتکب تخلف نشوند که در صورت تکرار تخلف ، بی شک میزبانی از تیم ها گرفته خواهد شد و مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

 

وی ضمن تقدیر از خویشتن داری محسن بنگر و سید جلال حسینی گفت: در بازیهایی که صورت گرفته متاسفانه از سوی تماشاگران به این دو بازیکن با اخلاق کشور اهانت هایی صورت می گیرد که در شان آنان نیست اما بنگر و حسینی با خویشتن داری از این عمل ناشایست تماشاگران می گذرند که کمیته انضباطی از این دو بازیکن نیز تقدیر خواهد کرد.

 

وی در پایان گفت: از ناظرین کمیته های انضباطی و روسای کمیته های انضباطی استانها به دلیل همکاری های پی درپی  و درج حقایق بدون اغماض و جمعیت حامیان هوادار تشکر می کنم چرا که در صدور رای های تیم های متخلف، کمیته انضباطی را با گزارشات خود بسیار کمک می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,858
  • بازدید ماه : 5,068
  • بازدید سال : 78,472
  • بازدید کلی : 1,642,152