loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 161 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

پرسپولیس که همیشه در هر نقطه ای از ایران و خارج از ایران حضور هوادارانش را احساس می کند، امروز نیز با حضور آنها در مسابقات لیگ دو و میدانی، جذابیت خاصی در ورزشگاه بوجود آمد.

حضور هواداران پرسپولیس رنگ و بوی ویژه ای به مسابقات دو و میدانی داد و آنها از بدو ورود احسان حدادی تا پایان مسابقات با شور و شوق خاصی او را تشویق کردند.

پرسپولیس که همیشه در هر نقطه ای از ایران و خارج از ایران حضور هوادارانش را احساس می کند، امروز نیز با حضور آنها در مسابقات لیگ دو و میدانی، جذابیت خاصی در ورزشگاه بوجود آمد.

حضور هواداران پرسپولیس رنگ و بوی ویژه ای به مسابقات دو و میدانی داد و آنها از بدو ورود احسان حدادی تا پایان مسابقات با شور و شوق خاصی او را تشویق کردند.

دوربین های فیلمبرداری، عکاسی و همچنین خبرنگاران، ساعاتی قبل از آغاز رقابت حدادی در ورزشگاه حضور داشتند و از دیگر رشته های دو و میدانی گزارش تهیه کردند.

هواداران پرسپولیس که از ساعت ها قبل، در ورزشگاه حضور یافته بودند با اعلام بلندگوی ورزشگاه و ورود احسان حدادی به صورت یکپارچه نایب قهرمان المپیک لندن و عضو باشگاه پرسپولیس را مورد تشویق خود قرار دادند. ضمن اینکه این تشویق ها از بدو ورود حدادی تا پایان مسابقات ادامه یافت.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به همراه حمیدرضا علی عسگری و حسین فریدونی در محل برگزاری مسابقات دو و میدانی حضور یافتند.

حمیدرضا علی عسگری قبل از آغاز رقابت احسان حدادی، نزد او رفت و با عضو جدید باشگاه پرسپولیس خوش و بش کرده و کسب عنوان نایب قهرمانی المپیک لندن را به او تبریک گفت. علی عسگری با دیدن دیسک پرتاب احسان، تعجب کرد و گفت: فکر می کردم اندازه و وزن این دیسک کم است اما وقتی آن را در دست گرفت به احسان گفت: خیلی سنگین و بزرگ است، چطور آن را پرتاب می کنی؟

بلندگوی ورزشگاه در میان گزارش مسابقات دو و میدانی، ورود محمد رویانیان را اعلام کرد که در این هنگام هواداران پرسپولیس به تشویق مدیر عامل سرخپوشان پرداختند.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که برای حمایت از حدادی به ورزشگاه آمده بود، هنگام تشویق تماشاگران، پاهایش را به هم کوبید و احترام نظامی گذاشت.

مدیر عامل پرسپولیس دقایقی قبل از آغاز پرتاب های احسان حدادی با استقبال و تشویق های بی امان هواداران در کنار زمین حضور یافت و با نایب قهرمان المپیک دیدار و گفتگو کرد.

داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی به محض ورود مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، نزد او رفت و ضمن خیر مقدم به محمد رویانیان از وی بابت جذب احسان حدادی تشکر کرد.

دوربین های فیلمبرداری، عکاسی و حضور خبرنگاران، محمد رویانیان را در میان گرفت و آنها با سوال های مختلف از جمله جذب حدادی و مسائل روز فوتبال پرسپولیس گاهی عصبانیت و گاهی خنده مدیر عامل پرسپولیس را رقم می زدند.

با آغاز پرتاب های حدادی، محمد رویانیان، سعید شیرینی، حسین فریدونی، حمیدرضا علی عسگری، رضا ریاضتی و دیگر مسئولان باشگاه در یک ردیف نشسته و با هر پرتاب احسان، او را تشویق می کردند.

علاقه مندان دو و میدانی با شعار «رویانیان تشکر، تشکر» از عقد قرارداد احسان حدادی با پرسپولیس از مدیر عامل سرخپوشان تقدیر کردند.

قرار بود سرود رسمی پرسپولیس در ورزشگاه آفتاب انقلاب پخش شود اما به دلیل اینکه دیگر ورزشکاران از باشگاه های دیگر در این مسابقات حضور داشتند از پخش این سرود صرف نظر شد.

فرزند علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آفتاب انقلاب حضور یافت و با مدیر عامل پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد و در ادامه از عضویت احسان حدادی در باشگاه پرسپولیس از رویانیان تشکر کرد.

محمود صمیمی قهرمان ارتش های جهان و نفر دوم پرتاب دیسک لیگ، ضمن تبریک به احسان حدادی، به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خیر مقدم گفت.

بنرهای خوشامدگویی به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات جالب توجه بود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ستاره های این رشته را به مدیر عامل پرسپولیس معرفی کرد.

هواداران خانم که در ورزشگاه حضور یافته بودند با در دست داشتن پرچم پرسپولیس به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

«احسان حدادی افتخار ایران، ستاره پرسپولیس» عنوان بنری بود که از سوی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه نصب شده بود.

کانون هواداران پرسپولیس و روابط عمومی باشگاه برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در نظر گرفته بودند.

با حضور حسین فریدونی، مشوقین پرسپولیس برای احسان حدادی سنگ تمام گذاشتند.

با پایان یافتن این مسابقات، هواداران با اشتیاق فراوانی برای گرفتن عکس های یادگاری و امضاء به سوی محمد رویانیان، احسان حدادی و حمیدرضا علی عسگری رفتند.

فضای خوبی در حین مسابقات دو و میدانی حاکم بود. آنها در حالی که رقابت سنگینی با هم داشتند، رفاقت پهلوانانه ای نسبت بهم ابراز می کردند.

نکته جالب توجه اینکه وقتی احسان حدادی برای پرتاب دیسک وارد محوطه ویژه پرتاب می شد، رقیبان و حریفانش با دست زدن او را مورد تشویق قرار می دادند.

احسان حدادی پس از پرتاب های خود و کسب عنوان قهرمانی نزد محمد رویانیان رفت و در کنار هم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و در ادامه به همراه هم برای تشکر از تشویق بی امان هواداران به سمت آنها رفتند و با استقبال بی نظیری روبرو شدند.

رویانیان در پایان این مسابقات از سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خواست، احسان حدادی و بهداد سلیمی دو عضو جهانی دو و میدانی و وزنه برداری در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور یابند.

مسابقات رشته های مختلف دو و میدانی با نظم خاصی از سوی مسئولان برگزاری انجام شد و در پایان نیز محمد رویانیان به ورزشکاران دیگر رشته ها تبریک گفت و آنها را در آغوش گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,558
  • بازدید ماه : 4,768
  • بازدید سال : 78,172
  • بازدید کلی : 1,641,852