loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 185 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد سهمیه ایران در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا افزایش یابد.


غلامرضا بهروان که مهمان امروز برنامه ورزش و مردم بود، در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: مسئولان به فکر این هستند که طبقه دوم ورزشگاه آزادی صندلی‌دار شود به همین منظور ابتدا به دنبال شماره دار کردن صندلی‌های طبقه اول و فروش بلیت الکترونیکی هستیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد سهمیه ایران در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا افزایش یابد.


غلامرضا بهروان که مهمان امروز برنامه ورزش و مردم بود، در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: مسئولان به فکر این هستند که طبقه دوم ورزشگاه آزادی صندلی‌دار شود به همین منظور ابتدا به دنبال شماره دار کردن صندلی‌های طبقه اول و فروش بلیت الکترونیکی هستیم.

 

بنابراین اگر از این پس به طور مثال سنگی پرتاب شود، چون اطلاعات لازم را داریم می‌توانیم با فرد ضارب برخورد کنیم.

 

وی ادامه داد: در دربی تهران و رشت بیشترین همکاری‌ها از سوی تیم‌ها و بازیکنان بود اما متاسفانه مشاهده می‌کنیم یک تماشاگر 15 ساله در حالی شعارهای خارج از اخلاق می‌دهد که فردی که سه برابر او سن دارد هم همان شعار را می‌دهد. البته به نظر می‌رسد گاهی وقت‌ها زود رسیدن به ورزشگاهی که بدون امکانات است باعث این ناهنجاری‌ها می‌شود.

 

بهروان در خصوص انتقاداتی که این روزها به توپ‌های لیگ برتر می‌شود، گفت: قراردادی که بسته شده در زمان من نبوده است. البته این انتقادات به گوش من هم می رسد به همین دلیل قبل از آغاز لیگ جلسه‌ای را با مسئولان تامین کننده توپ لیگ برتر برگزار کرده و گفتیم توپ‌های سال قبل را قبول نمی‌کنیم و اگر کیفیت‌تان را بهبود نبخشید با یک شرکت دیگر وارد مذاکره می‌شویم و همین امر باعث شد دوستان، توپ‌های جدید را با تائیدیه‌های فیفا ارائه کنند.

 

سرپرست سازمان لیگ افزود: در جام جهانی 2010 هم توپ‌هایی وجود داشت که مورد انتقاد قرار گرفت ولی پس از مدتی به آن عادت کرده و امروز هم آن توپ‌ها استفاده می‌شود.

 

وی یادآور شد: به ما گفته‌اند در لیگ دسته دوم فرانسه با این توپ‌ها بازی می شود که ما در حال پیگیری این موضوع هستیم چرا که قصد‌مان دفاع از بازیکنان لیگ برتری خودمان است. دروازه‌بان‌ها می‌گویند سرعت این توپ زیاد و چرخش آن بیش از حد است که به این موضوع هم رسیدگی می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که امکان فسخ قرارداد آنها وجود دارد گفت: اگر نتواند خواسته‌های فنی را رعایت کند این موضوع پیش بینی شده است.

 

بهروان در پاسخ به این سوال مجری که احتمال کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجوددارد گفت: چند روزی است بازرسان AFCبه ایران آمده و جلساتی را برگزار کرده‌ایم. به نظر می‌رسد با تمام تلاشی که باشگاه‌ها کرده‌اند احتمال صعود یک پله‌ای وجود دارد که با این وضعیت‌ سهمیه‌مان بیشتر خواهد شد و یک نگاه بدبینانه است که فکر می‌کنیم این سهمیه به یک و نیم سهمیه کاهش پیدا کند. البته مشکلاتی هم بود از جمله اینکه یکی دو باشگاه هم بر سر تراز مالی‌شان اشکالاتی داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ما زمانی درست می‌شود که با حمایت دولت، راه خصوصی سازی را در پی بگیرد ادامه داد: امروزه باشگاه‌ها ما در مالکیت ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها یا شرکت تجهیز هستند، و باید اصل 44 مبنی بر خصوصی سازی در مورد آنها اجرا شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تمام حقایق به بازرسان AFCگفته می شود یا خیر، عنوان کرد: خودشان همه چیز را از نزدیک می بینند اما اگر در بعضی مواقع اقداماتی را انجام دهیم این فقط مختص کشور ما نیست و سایر کشورها هم این چنین عمل می‌کنند. البته یک انتقاد هم به AFC داریم، آنها تمام تمرکز خود را روی امکانات ورزشگاه گذاشته‌اند و خیلی به هیجان بازی‌ها و کیفیت مسابقه‌ها کاری ندارند. امروزه می‌بینیم در امارات با وجود ورزشگا‌ه‌های مدرن تنها 200 تماشاگر حضور دارد. در حالی که در فوتبال ما جاذبه‌هایی است که در هیچ جا وجود ندارد.

 

بهروان در خصوص انتقادات رویانیان از سازمان لیگ گفت: قراردادی مبنی بر فروش الکترونیکی بلیت‌ها بسته شده و قرار است 45 درصد از هزینه‌ها را استقلال و 45 درصد هم پرسپولیس تامین کند. از سوی باشگاه پرسپولیس در آن زمان که قرارداد بسته شد، زارع حضور پیدا کرده و این موضوع به تائید آنها رسید. ما طبق صورتجلسه عمل کردیم و لازم است تا صورتجلسه توسط افراد جدید در باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم بلیت فروشی را به باشگاه‌ها بدهیم و قول می‌دهم تمام کارهای اجرایی از این پس به باشگاه‌ها سپرده شود. در این مدت همه باید کمک کنند.

 

بهروان در پایان در خصوص سرنوشت برگزاری جام حذفی،‌گفت: قویا طرفدار برگزاری جام حذفی هستم و حتی برنامه آن را هم نوشته‌ایم. در حال حاضر درگیر برگزاری مسابقات غرب آسیا هستیم که 15 روز وقت تیم ملی را می‌گیرد. باید پس از بازگشت تیم ملی از لبنان با کادر فنی تیم ملی جلسه‌ای را برگزار و در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,751
  • بازدید ماه : 4,961
  • بازدید سال : 78,365
  • بازدید کلی : 1,642,045