loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 187 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


b_0_0_0_00_images_tumb_temp_nilson.jpg دروازه بان خارجی پرسپولیس می گوید نباید او را با شخص دیگری مقایسه کرد چون او فقط نیلسون است.

 

کاوه علی اسماعیلی/ صحبت کردن با نیلسون کوره آ، دروازه بان برزیلی پرسپولیس که شهاب گردان را کنار زده و یک تنه به عنوان گلر فیکس تیم به میدان می رود، کار چندان آسانی نیست زیرا او به زبان انگلیسی تسلط ندارد اما دیروز موفق شدیم با کمک یکی از دوستان مشترک، چند دقیقه ای با این گلر گپ بزنیم.


b_0_0_0_00_images_tumb_temp_nilson.jpg دروازه بان خارجی پرسپولیس می گوید نباید او را با شخص دیگری مقایسه کرد چون او فقط نیلسون است.

 

کاوه علی اسماعیلی/ صحبت کردن با نیلسون کوره آ، دروازه بان برزیلی پرسپولیس که شهاب گردان را کنار زده و یک تنه به عنوان گلر فیکس تیم به میدان می رود، کار چندان آسانی نیست زیرا او به زبان انگلیسی تسلط ندارد اما دیروز موفق شدیم با کمک یکی از دوستان مشترک، چند دقیقه ای با این گلر گپ بزنیم.


*از دفعه قبل که با تو حرف زدیم تا امروز، چیزی تغییر نکرده اما تو شرایط را چطور می بینی؟
ما یک دربی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و بعد هم یک تساوی خوب خارج از خانه که در آن موفق شدیم یک امتیاز را به سختی به دست آوریم. البته حریف مان، چندان قدرتمند و صدرنشین نبود ولی ما را خیلی آزار داد و دیدید که حداقل 4 فرصت ایده آل گلزنی داشتند و ما هم در آخرین دقایق بازی گل خوردیم. بعد هم لیگ تعطیل شد که این تعطیلات اصلا به سود پرسپولیس نبود زیرا بازیکنان موثر ما، راهی اردوی تیم ملی ایران شدند و نتوانستیم با حضور آنها به بهترین شرایط هماهنگی تیمی برسیم. از سوی دیگر، تعداد مصدومان هم افزایش پیدا کرد که خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران نبود. متاسفانه ما 4 بازیکن فیکس مان را از دست دادیم. مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی، محمد قاضی و امیرحسین فشنگچی که هر کدام شان در زمین بازی، به کمک تیم می آیند.


*اما اینها دلیل خوبی برای نتایج ضعیف پرسپولیس نیست. قبول داری؟
بیایید راحت تر با هم حرف بزنیم، هر تیمی که یک بازیکن خود را از دست می دهد، برای پر کردن جانشین او، باید سختی های زیادی را متحمل شود پس به ما حق بدهید وقتی می بینیم 4 بازیکن مان از ترکیب اصلی دیدار با فولاد نمی توانند به بازی بعدی برسند. این قضیه، قطعا به ضرر تیم تمام می شود.


*ولی به هر حال، پرسپولیس تیم پرستاره ایست و از لحاظ بازیکن، کم نمی آورد!
این را قبول دارم. ما بهترین های ایران را در تیم خودمان داریم ولی کمی بدشانس هستیم وگرنه در همین بازی آخر مقابل نفت باید به پیروزی می رسیدیم. متاسفانه مشکلاتی در میان است که نمی گذارد ما تمرکز داشته باشیم.


*در مورد مشکلات بیشتر توضیح می دهی؟
خیلی از مسائل را نمی توانم به رسانه ها بگویم چون ما یک خانواده هستیم و در هر خانواده ای یکسری مشکلات به وجود می آید و این طبیعی است. برخی مشکلات هم هست که در هر بازی، نوع آن با بازی قبلی مان فرق دارد. در یک دیدار مشکل در خط هافبک داریم و در دیدار دیگر، مصدومیت ها نمی گذارد نفس بکشیم. در یک دیدار فرصت های مان از دست می رود و در دیدار دیگر، اشتباهات داوری گریبانگیر مان است.


*در داخل تیم چطور؟ مشکل از حاشیه های داخل تیم نیست؟
من چیزی در این مورد نمی دانم و اگر هم بدانم، حرفی نمی زنم!


*تو در بازی با فولاد، چند واکنش عالی داشتی که مانوئل به تعریف از تو پرداخت. حتی پنالتی گرفتی اما در دیدار با نفت، یکی از بی تاثیرترین بازیکنان میدان بودی. قبول داری؟
بله در دیدار با فولاد، روز خوبی را پشت سر گذاشتم اما در بازی یکشنبه، شرایط فرق داشت. به نظرم سیستم دفاعی پرسپولیس با این بازیکنان باتجربه خیلی خوب شده و باید همین روند را ادامه دهیم. اگر عادت کنیم گل نخوریم، امتیازات بازی های مان را هر طور شده می گیریم. من معتقدم پرسپولیس با این بازیکنان و شرایطی که دارد، به زودی یک روند پیشرفت را در پیش می گیرد و خیلی زود در جدول صعود می کنیم.


*اما هواداران به شدت از این روند ناراضی هستند!
بعد از بازی متوجه این مساله شدم و فهمیدم که آنها به بازیکنان توهین می کنند. البته این قضیه برایم سوالاتی را به وجود آورد اما شنیدم که چون فصل قبل نیز پرسپولیس نتوانسته بود کار خاصی انجام دهد، هواداران نگران هستند نکند در این فصل هم همان تجربه را داشته باشند. من امیدوارم آنها بتوانند آرامش شان را حفظ کرده و بیشتر از اینها به ما کمک کنند چون امروز محتاج آرامش و تمرکز هستیم.


*نظرت در مورد حضور در پرسپولیس چیست؟
یک تیم حرفه ای با بازیکنانی که از بازی در کنارشان احساس خوبی دارم. من از حضور در پرسپولیس لذت می برم چون هواداران زیادی دارد و یکی از غول های فوتبال در قاره آسیاست اما متاسفانه از نتایجی که می گیریم، زجر می کشیم هرچند مطمئنم شرایط مان به زودی خوب و قابل دفاع می شود.


*و اینکه برخی تو را با دروازه بانان دیگر مقایسه می کنند. در این مورد چه فکر می کنی؟
این موضوع برایم باعث افتخار است اما ترجیح می دهم خودم باشم نه کس دیگری. من نیلسون هستم، همین!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,911
  • بازدید ماه : 5,121
  • بازدید سال : 78,525
  • بازدید کلی : 1,642,205