loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 134 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

کاپیتان پرسپولیس گفت: قرار بود ابتدا پنالتی را من بزنم اما پولادی آنقدر مطمئن توپ را بداشت که من دیگر چیزی نگفتم.
مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و متاسفانه فقط گل نزدیم. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. امروز عملکرد خوبی ارائه دادیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

کاپیتان پرسپولیس گفت: قرار بود ابتدا پنالتی را من بزنم اما پولادی آنقدر مطمئن توپ را بداشت که من دیگر چیزی نگفتم.


مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و متاسفانه فقط گل نزدیم. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. امروز عملکرد خوبی ارائه دادیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

وی در مورد تشویق علی کریمی و اعتراض‌های هواداران اظهار داشت: در فوتبال ما همیشه از این مسائل وجود داشته است. در زمین عملکرد خوبی داشتیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد یکی از بهترین نتیجه پرسپولیس را در این فصل می‌گرفتیم.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: قبل از کریمی افراد دیگری هم بودند که تشویق می‌شدند. امیدوارم مشکلات او حل شود و کریمی به پرسپولیس بازگردد. نسبت به بازی به آلومینیوم خیلی بهتر بودیم و فقط توپ‌هایمان گل نشد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه زمانی که پولادی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت در گوش او صحبتی انجام داد، گفت:‌ پولادی از من خواست ضربه پنالتی را او بزند اما متاسفانه توپ به اوت رفت. من می‌خواستم ضربه را بزنم اما پولادی آنقدر مطمئن توپ را بداشت که من دیگر چیزی نگفتم.

وی در مورد اینکه پنالتی‌زن اول پرسپولیس مشخص شده است، تصریح کرد: قرار بود پنالتی ما را کاظمیان بزند که او تعویض شده بود. از این اتفاقات می‌افتد و بزرگترین بازیکن‌های دنیا پنالتی‌ خود را خراب کرده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,759
  • بازدید ماه : 3,759
  • بازدید سال : 107,803
  • بازدید کلی : 1,671,483