loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 118 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

رئیس سازمان فوتبال  پرسپولیس گفت: تصمیم گیری در خصوص ماندن یا رفتن مانوئل ژوزه به من واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس، مهدی تاج ضمن بیان مطلب فوق افزود: من پیش از این عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودم و آقای رویانیان از من خواستند برنامه ریزی منظمی در خصوص تیم های پایه و تیم بزرگسالان انجام شود و هیئت مدیره هم مسئولیت سازمان فوتبال پرسپولیس را به من واگذار کرد.b_0_0_0_00_images_tumb_91_modir_taj.jpg

b_0_0_0_00_images_tumb_91_modir_taj.jpg رئیس سازمان فوتبال  پرسپولیس گفت: تصمیم گیری در خصوص ماندن یا رفتن مانوئل ژوزه به من واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس، مهدی تاج ضمن بیان مطلب فوق افزود: من پیش از این عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودم و آقای رویانیان از من خواستند برنامه ریزی منظمی در خصوص تیم های پایه و تیم بزرگسالان انجام شود و هیئت مدیره هم مسئولیت سازمان فوتبال پرسپولیس را به من واگذار کرد.

 

وی ادامه داد: به نظر من اگر حال پرسپولیس خوب باشد حال کل فوتبال کشور خوب است. پرسپولیس تاثیر بسزایی در فوتبال کشور دارد. داریم کارها را در تیم های نونهالان ، نوجوانان و جونان دنبال می کنیم تا پرسپولیس بتواند در آینده از محصولات خودش استفاده کند. من معتقدم اگر اراده ای پشت پرسپولیس باشد و همه ی مجموعه کمک کنند این کار در پرسپولیس عملیاتی است و می شود پرسپولیس را به یک دوران خوبی رساند که در همه پایه ها از نونهال تا بزرگسال تیم داشته باشد.

 

تاج در خصوص مشکل تیم بزرگسالان پرسپولیس به نوشته خبرگزاری پرسپولیس تاکید کرد: مشکل تیم این است که از ابتدا قهرمانی را به حساب بازیکنان منظور کردند و این مساله استرس خیلی زیادی را به تیم وارد کرد. باید تیم را به شرایط عادی بازگردانیم تا بازیکنان بتوانند بازی خودشان را انجام دهند و فکر می کنم پرسپولیس را می شود به حالت خوبی برگرداند.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص تصمیم گیرنده در خصوص سرمربی تیم و ماندن یا رفتن ژوزه گفت: مسئولیت تصمیم گیری در این خصوص به من واگذار شده و قرار شده هر تصمیم فوتبالی گرفته شود کار کارشناسی و برنامه ریزی آن را بنده انجام دهم و با تصویب هیئت مدیره به انجام برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 429
  • بازدید امروز : 604
  • باردید دیروز : 1,113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 104,648
  • بازدید کلی : 1,668,328