loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 171 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

عليرضا نورمحمدي در پاسخ به اين سوال كه چه اتفاقي در خط دفاع پرسپوليس رخ داده كه اين تيم در سه بازي گذشته گل نخورده مي‌گويد: هم به خاطر تغيير سيستم بوده هم اينكه بقيه در كارهاي دفاعي شركت مي‌كنند و در كارهاي ايستگاهي به مدافعان اضافه مي‌شوند. من معتقدم اگر تيممان گل نخورد مي‌تواند به گل برسد كه خوشبختانه اين اتفاق هم افتاد.b_0_0_0_00_images_tumb_90_bazikon_normohamadi.jpg

b_0_0_0_00_images_tumb_90_bazikon_normohamadi.jpg عليرضا نورمحمدي در پاسخ به اين سوال كه چه اتفاقي در خط دفاع پرسپوليس رخ داده كه اين تيم در سه بازي گذشته گل نخورده مي‌گويد:

هم به خاطر تغيير سيستم بوده هم اينكه بقيه در كارهاي دفاعي شركت مي‌كنند و در كارهاي ايستگاهي به مدافعان اضافه مي‌شوند. من معتقدم اگر تيممان گل نخورد مي‌تواند به گل برسد كه خوشبختانه اين اتفاق هم افتاد.

آيا سه مدافع پرسپوليس خوب كار مي‌كنند يا هماهنگي‌ها بيشتر شده؟ نورمحمدي مدافع پرسپولیس در این باره مي‌گويد: ما سه نفر سعي مي‌كنيم با پنج هافبك و دو مهاجم تيم نزديك بازي كنيم. حتي دو نفر مياني با احتياط به حمله اضافه مي‌شوند چون مي‌دانيم تيمي كه گل نخورد معمولا گل مي‌زند. تيم ما هم فورواردهاي خوبي دارد كه همه بازيكنان بزرگي هستند.

اما سوال اساسي اينجاست كه پرسپوليس هافبك دفاعي خوبي هم ندارد و در اين شرايط گل نخوردن اين تيم مهم‌تر تلقي خواهد شد. نورمحمدي مي‌گويد: آقا مهدي سال‌ها در پست لب خط بازي كرده اما در نبود هافبك تدافعي وظايف خودش را كامل و درست انجام داده است. ميثم نقي‌زاده هم با اينكه از ليگ يك آمده اما وظايفش را خوب انجام مي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه پرسپوليس مقابل سايپا هم بدشانس بود و بايد برنده مي‌شد درخصوص كنترل طولاني بازي از سوي تيمش بعد از دو گل زده مقابل راه‌آهن مي‌گويد: تيم راه‌آهن در هفته‌هاي گذشته نشان داده تيم خوبي است و حتي اگر يك بازي عقب‌افتاده‌اش را ببرد به بالاي جدول مي‌رسد. راه‌آهن تيم قدرتمندي بود اما ما سعي كرديم خط حمله اين تيم را كنترل كنيم و سه امتياز را بگيريم.

نورمحمدي ادامه مي‌دهد: بهادر عبدي سال پيش مقابل ما گل زد اما در اين بازي هم او و هم مهاجمان ديگر راه‌آهن مهار شدند. البته بازي مقابل آنها سخت بود و ما هم سعي كرديم بي‌محابا حمله نكنيم.

مهم‌تر از پيروزي برابر راه‌آهن، ترك عادت پرسپوليس در زود گل‌خوردن است. اتفاقي كه در اين چند بازي آخر شاهد تكرار آن نبوديم و رضا نورمحمدي درباره‌اش مي‌گويد: هر چند فكر نمي‌كرديم در چند دقيقه اول گل مي‌زنيم ولي مي‌خواستيم در همان نيمه اول كار را تمام كنيم. در واقع ما راه‌آهن را غافلگير كرديم چون اين تيم مي‌خواست ما را ببرد و خودش را به صدر جدول برساند؛ اما هماهنگي و دفاع تيمي خوب، اين اجازه را به آنها نداد و ما براي حفظ بردمان چاره‌اي نداشتيم جز اينكه در نيمه دوم محتاط‌تر بازي كنيم.

پيش از همين بازي بود كه همه پرسپوليسي‌ها به سمت علي دايي رفتند تا شايعه نفوذ او در پرسپوليس دوباره بر سر زبان‌ها بيفتد. شايعه‌اي كه نورمحمدي اينطور ردش مي‌كند: ما را وارد اين بحث‌ها نكنيد! پارسال هم همين حرف‌ها را مي‌زدند كه به نظر من واقعا خنده‌دار است. نه دايي اهل اين كارهاست و نه ما كم‌كاري مي‌كنيم؛ اما چون تيم از بحران فاصله گرفته بعضي‌ها مي‌خواهند ذهن ما را به هم بريزند.

وي درخصوص خوش و بش با دايي بعد از پايان 90 دقيقه مي‌گويد: من در يك صحنه با رجب‌زاده درگير شدم كه آقاي دايي درخصوص آن صحنه صحبت مي‌كرد. تكل رجب‌زاده روي مچ پايم شديد بود و من را عصباني كرد اما قبول دارم تند رفتم و نبايد عصباني مي‌شدم. رجب‌زاده پسر خوبي است و ما بعد از بازي هم با يكديگر دست داديم و مساله تمام شد.

صحبت‌هاي پاياني نورمحمدي درباره بازي پيش‌رو است و آينده پرسپوليس: الان فعلا به رسيدن به كورس قهرماني فكر نمي‌كنيم. مي‌خواهيم بازي به بازي پيش برويم و امتياز جمع كنيم. بايد اول به بردن عادت كنيم. هر چند كه معتقدم پرسپوليس با دو برد ديگر مدعي مي‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,462
  • بازدید ماه : 3,462
  • بازدید سال : 107,506
  • بازدید کلی : 1,671,186