loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 179 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

کریم باقری همچنان در تلاش است تا فاصله‌اش را با فوتبال ایران حفظ کند.
کاپیتان سابق پرسپولیس که فعلا فقط به عنوان یک کارشناس، فوتبال ایران را دنبال می‌کند، نمی‌خواهد سمتی در این فوتبال بگیرد. او اخیرا با جواد نکونام هم یک جدال رسانه‌ای داشته اما می‌گوید صحبت‌هایی که مطرح شده، سوء تفاهمی بیش نبوده و او اصلا در جایگاهی نیست که بخواهد برای خداحافظی جواد نکونام تاریخ تعیین کند. باقری در این گفت‌وگو در مورد شرایط پرسپولیس هم صحبت می‌کند.b_0_0_0_00_images_tumb_88_bazikon_bagheri1.jpg

b_0_0_0_00_images_tumb_88_bazikon_bagheri1.jpg کریم باقری همچنان در تلاش است تا فاصله‌اش را با فوتبال ایران حفظ کند.


کاپیتان سابق پرسپولیس که فعلا فقط به عنوان یک کارشناس، فوتبال ایران را دنبال می‌کند، نمی‌خواهد سمتی در این فوتبال بگیرد. او اخیرا با جواد نکونام هم یک جدال رسانه‌ای داشته اما می‌گوید صحبت‌هایی که مطرح شده، سوء تفاهمی بیش نبوده و او اصلا در جایگاهی نیست که بخواهد برای خداحافظی جواد نکونام تاریخ تعیین کند. باقری در این گفت‌وگو در مورد شرایط پرسپولیس هم صحبت می‌کند.

*جریان شما و نکونام چیست و به کجا رسید؟
جریان خاصی نیست. من داشتم در اینترنت سایت‌های ورزشی را چک می‌کردم. دیدم مباحثی مطرح شده. به خود جواد زنگ زدم گفتم من اصلا مصاحبه‌ای نکردم که بگویم جواد باید خداحافظی کند. باید تا آخر مصاحبه خوانده شود تا مشخص شود که چه گفتم. من گفتم جواد سن و سالش طوری نیست که نتواند جبران کند. ولی این‌که باید خداحافظی کند حرف من نبوده. اگر کسی از قول من نوشته که جواد باید خداحافظی کند، غیر منصفانه بوده. به خود جواد هم زنگ زدم و به او گفتم. من کاره‌ای نیستم که بگویم جواد باید خداحافظی کند یا نکند. یا این‌که بگویم باید چه کار کند. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. ما هم وقتی در اوج فوتبال بودیم چند بازی افت می‌کردیم. جواد هم همین است داستانش. ولی این‌که از قول من گفته شده جواد باید خداحافظی کند، شیطنت بوده. به خود جواد هم گفتم و جواد گفت من در مورد شما این‌طوری صحبت نکردم. من با جواد هیچ مشکلی ندارم. نظرم را در مورد جواد گفتم ولی بحث خداحافظی را مطرح نکردم چون این موضوع به من ربط ندارد. من با جواد ارتباط داشتم همیشه و وقتی در اوساسونا هم بود با او در تماس بودم.

*انگار اخیرا هم در یک محفلی همدیگر را دیدید؟
بله. آقای پنجعلی زنگ زد گفت برای رضایت گرفتن از خانواده یک مقتول برویم که جواد هم آنجا بود. هیچ مشکلی بین من و جواد نیست.

*شرایط پرسپولیس چرا این‌طوری است؟
فعلا این‌طوری است. نوسان تیم زیاد است. باید مدارا کنیم. الان 14 هفته گذشته و نزدیک نیم فصل هستیم. بالا و پایین تیم زیاد است.

*مربی تا چه حد مقصر است؟
من نمی‌توانم بگویم، چون با این مربی کار نکرده‌ام. کسانی که با او کار کرده‌اند باید نظر بدهند. کمیته فنی باید مشکلات را بررسی کند و بگوید چطوری این مسائل رفع می‌شود.

*خط حمله پرسپولیس هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
نمی‌دانم علت این موضوع چیست. انصاری‌فرد پارسال در ساپیا راحت بود و گل می‌زد. جو سنگینی است دور و بر او که آزارش می‌دهد. در مورد قراردادش و نحوه آمدنش به پرسپولیس فشار روانی زیادی را ایجاد کردند و باید سریع‌تر خارج شود از این شرایط . او بازیکن توانمندی است و می‌تواند به تیم کمک کند.

*پرسپولیس در مرکز زمین هم مشکل دارد.
بله. این مشکلات هست و باید برطرف شود. نواقص را باید برطرف کنند.

*بدون تعارف، کریم باقری همین الان از 10 تا هافبک‌های پرسپولیس بهتر نیست؟ نمی‌تواند الان بیاید و مشکل پرسپولیس را حل کند؟
از آن حرف‌ها زدید. ما را چه به این کارها؟

*هافبک‌های فعلی اثری در زمین ندارند در طول 90 دقیقه. یا توپ لو می‌دهند یا نمی‌توانند پاس خوب بدهند.
با من از این شوخی‌ها نکنید. من بازنشسته شده‌ام. ان‌شاءالله تیم درست می‌شود. هواداران باید کمک کنند. تیم وقتی نتیجه می‌گیرد همه هستند. ولی وقتی نتیجه نمی‌گیرد همه باید به ورزشگاه بروند.

*شما ترجیح می‌دهید در این فوتبال نباشید؟
بله. ترجیح می‌دهم نباشم. دنبال مربیگری نرفتم. فعلا این‌طوری است.

*سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه هم قبول نمی‌کنید؟
فعلا که نه. بعدا ببینم چه شرایطی پیش می‌آید.

*صحبت شده بود کنار کروش کار کنید. این ماجرا به کجا رسید؟
نه فعلا خبری نیست. تیم ملی که کار خودش را دنبال می‌کند و اتفاق جدیدی هم نیفتاده.

*این تیم ملی می‌تواند به جام جهانی برود؟
شرایط سختی است ولی باید امید داشته باشیم. گرفتن 3 امتیاز از ازبکستان کمک می‌کند که تیم ملی راحت‌تر به جام جهانی برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,940
  • بازدید ماه : 16,063
  • بازدید سال : 103,897
  • بازدید کلی : 1,667,577