loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 137 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

رضا حقیقی: خوشحال مي‌شوم در خدمت هواداران بي‌شمار پرسپوليس باشم و اين افتخاري بزرگ براي من است.
در بازي با تراكتور دچار آسيب‌ديدگي شد تا هم بازي‌هاي فجر را از دست بدهد و هم از تb_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_rhaghighi.jpgيم ملي دور بيفتد.

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_rhaghighi.jpgرضا حقیقی: خوشحال مي‌شوم در خدمت هواداران بي‌شمار پرسپوليس باشم و اين افتخاري بزرگ براي من است.


در بازي با تراكتور دچار آسيب‌ديدگي شد تا هم بازي‌هاي فجر را از دست بدهد و هم از تيم ملي دور بيفتد.

رضا حقيقي قرار بود كه خيلي زود برگردد اما ظاهراً زمان بيشتري براي برگشت نياز دارد. او ممكن است بازي با ازبكستان و حتي چند هفته از ليگ را نيز از دست بدهد. به نظر مي‌رسد رضا تمايل به جدايي از فجر ندارد.

خبرهاي خوبي نمي‌شنويم، انگار چند هفته ديگر هم بايد استراحت كني؟
بله، متأسفانه دو سه هفته ديگر نمي‌توانم بازي كنم و احتياج به زمان بيشتري براي برگشتن به ميادين دارم. پايم را به دكتر نشان دادم و نظر پزشك اين بود كه بيشتر مراقب باشم.

يعني بازي با ازبكستان هم نخواهي بود؟
همينطور است. متأسفانه به اين بازي ملي هم نمي‌توانم برسم.

* انگار بازي در تيم ملي براي تو طلسم شده است؟
قسمت اين بود، خدا را شكر مي‌كنم و مطمئن هستم خيري برايم بوده به هر حال از اين اتفاق‌ها در فوتبال پيش مي‌آيد.

* فجر هم بدون تو نتايج خوبي نگرفته، حالا عدم حضور تو در فجر بيشتر احساس مي‌شود.
بله، متأسفانه از سه بازي كه نبودم دو مساوي و يك باخت حاصل فجر شده هرچند معتقدم بچه‌ها توان ادامه روند خوب تيم را دارند اما متأسفانه با بدشانسي فجر از 9 امتياز تنها 2 امتياز كسب كرده اميدوارم خيلي زود بچه‌ها به شرايط ايده‌آل برگردند.

* مسوولان فجر يا كادر فني تيم اصراري براي بازگشت زود هنگام تو ندارند؟
نه و بايد از اين بابت از آقاي ياوري تشكر كنم، برعكس خيلي‌ها كه تنها به منفعت خود فكر مي‌كنند، آقاي ياوري اصرار دارند تا كاملاً خوب نشدم به مسابقات برنگردم و به من گفتند تا كاملاً خوب نشدي نمي‌خواهد برگردي.

* بحث انتقال تو به پرسپوليس همچنان داغ است، بالاخره اين قضيه به كجا رسيد؟
قبل از شروع فصل اصرار داشتم كه جدا شوم و به پرسپوليس بيايم اما حالا اصراري ندارم هرچند فكر مي‌كنم هنوز هم پرسپوليسي‌ها تمايل دارند ولي خودم ديگر پيگيري نمي‌كنم. به هر حال 13 هفته از ليگ برگزار شده و تا چشم به هم بزني ليگ هم تمام مي‌شود. اميدوارم خيلي زود به مسابقات برگردم.

* اما ظاهراً عدم ادامه مذاكرات پرسپوليس با استقلال به دليل جواب مثبت مسوولان فجر بوده.
باور كنيد من اطلاعي ندارم و اگر هم صحبتي شده بين مسوولان بود، همانطور كه گفتم من ديگر اصراري ندارم و اگر هم جور نشود با تمام توان تا پايان فصل در خدمت فجر خواهم بود و اگر هم جور شد خوشحال مي‌شوم در خدمت هواداران بي‌شمار پرسپوليس باشم و اين افتخاري بزرگ براي من است.

* الان كجا هستي، هنوز همراه تيم نشدي؟
چند روزي شيراز بودم و فيزيوتراپي مي‌كردم اما حالا مشهد هستم و آمدم تا سري به خانواده‌ام بزنم، همانطور كه گفتم چند هفته ديگر مي‌رسم و زمان لازم دارم تا با تيم همراه شوم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 854
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,176
  • بازدید ماه : 4,176
  • بازدید سال : 108,220
  • بازدید کلی : 1,671,900