loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 163 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان به من می‌گفتند چرا 4 توپ در زمین مسابقه است.

 

 

سعید شیرینی پس از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: با تاکید پزشکان و همچنین برای بررسی اتفاقات دیدار با سپاهان مجبور شدم شب گذشته در اصفهان بمانم اما با تلاش پزشکان امروز مرخص شدم و به سمت تهران حرکت کردم.b_0_0_0_00_images_91_match_sepahan_18.jpg

b_0_0_0_00_images_91_match_sepahan_18.jpg سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان به من می‌گفتند چرا 4 توپ در زمین مسابقه است.

 

 

سعید شیرینی پس از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: با تاکید پزشکان و همچنین برای بررسی اتفاقات دیدار با سپاهان مجبور شدم شب گذشته در اصفهان بمانم اما با تلاش پزشکان امروز مرخص شدم و به سمت تهران حرکت کردم.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم شب گذشته چه اتفاقی افتاد اما بازیکنان ما سرگیجه و حالت تهوع گرفته بودند. در تمام بازی‌ها کیک و آب را در داخل رختکن می‌گذارند و در این بازی هم همین اتفاق افتاد اما در بین نیمه ناگهان متوجه شدم سرم گیج می‌رود و دیدن برایم دشوار شده است.

شیرینی تاکید کرد: برخی بازیکنان به من می‌گفتند چرا 4 توپ در زمین وجود دارد. وقتی نقی‌زاده روی زمین افتاد همه خیال کردند پایش گرفته و یا مصدوم شده اما اینطور نبود. او سرش گیج می‌رفت و هیچ چیز را نمی‌دید.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مورد قضاوت نمی‌کنیم اما در تهران به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت تا همه چیز روشن شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 822
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,796
  • بازدید ماه : 15,919
  • بازدید سال : 103,753
  • بازدید کلی : 1,667,433